AvaloN - TLW Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 ..Eller no slikt! ja dette var morsomt! Da jeg sku registrere cd-keyen så funka ikke sia! men etter litt venting (3 timer) så funka det! Men da jeg skreiv inn CD-Key så sto det at det var FEIL!!! Jeg kjekka den 4-6 ganger med store og små bokstaver! men den funka ikke! Har sent Mail til Blizzard og di sa at jeg sku vente på svar! ...So sad - AvaloN
Keylar Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 du signa opp på http://signup.wow-europe.com håper jeg og ikke på worldofwarcraft.com
AvaloN - TLW Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 du signa opp på http://signup.wow-europe.com håper jeg og ikke på worldofwarcraft.com Jepp. Jeg prøvde å gjøre det på denne linken: http://signup.wow-europe.com Men som det står i min 1st post. Så gikk det ikke! -AvaloN
TarjeER Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Når jeg handlet WOW på Elkjøp sa fyren i disken at jeg burde skjekke serialen så fort som mulig. Han nevnte noe om hacking og blizzard. Fikk ikke med meg alt. Kan det ha skjedd noe sånt?
AvaloN - TLW Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Når jeg handlet WOW på Elkjøp sa fyren i disken at jeg burde skjekke serialen så fort som mulig. Han nevnte noe om hacking og blizzard. Fikk ikke med meg alt. Kan det ha skjedd noe sånt? Maybe..men men. Se på denne og ha en latter!
Rookie_NO Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Jeg har snakka med Blizzard to ganger i dag på tlf, og det de sier er at alle serialene blir sjekka mot den amerikanske basen, noe som gir rare feilmeldinger. De jobber med saken og regna med å ha det fiksa i løpet av kvelden... Kunderservicen deres skal forresten ha helgeåpent siden det er åpningshelga! 10:30 - 20:00 er åpningstidene!
AvaloN - TLW Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Jeg har snakka med Blizzard to ganger i dag på tlf, og det de sier er at alle serialene blir sjekka mot den amerikanske basen, noe som gir rare feilmeldinger. De jobber med saken og regna med å ha det fiksa i løpet av kvelden... Kunderservicen deres skal forresten ha helgeåpent siden det er åpningshelga! 10:30 - 20:00 er åpningstidene! Snakka du med Norske eller amerikanske folk?
Rookie_NO Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Jeg har snakka med Blizzard to ganger i dag på tlf, og det de sier er at alle serialene blir sjekka mot den amerikanske basen, noe som gir rare feilmeldinger. De jobber med saken og regna med å ha det fiksa i løpet av kvelden... Kunderservicen deres skal forresten ha helgeåpent siden det er åpningshelga! 10:30 - 20:00 er åpningstidene! Snakka du med Norske eller amerikanske folk? En fransk (med dårlig engelsk), og en tysk (med enda værre engelsk) Blizzard har nok outsourca helpdesken sin... Regna egentlig med å få snakke med en indier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå