Gå til innhold

Hva provoserer deg?


royale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk som disser metallica!

Folk som disser Kirk Hammett!

:innocent:

 

 

Folk som snakker om "Satan-rock" som en musikkskjanger, og som påstår at folk blir onde og galne av å høyre på slik musikk.

:yes:

 

- Kunst

Hvorfor det?

 

- Dagens samfunn

Enig!

 

- Folk med dårlig selvtillitt

Igjen, hvorfor det?

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Hvis en tiger biter deg i halsen midt i jungelen er det ikke mennesker sin feil.

kommer helt ann på.

 

har du terget eller truet tigeren med å gå inn på den territorie så er det mennesket sin feil. men kommer den løpanes fra intet og blir skremt når den ser deg og biter da er det tigeren sin skyld.

men, hvis det dumme mennesket ikke hadde oppholdt seg i nærheten av den livsfarlige tigern midt inni jungelen (wtf gjorde personen der?) så hadde ikke personen blitt drept eller skadd i det hele tatt.

 

som sagt, i en eller annen form så kan man alltids skylde på mennesket.

og igjen, dette er min tese, du trenger ikke være enig i det hele tatt. :)

Lenke til kommentar
QUOTE (oddis89 @ 09/03/2005 : 19:31)

 

OMG :wallbash:

 

Mye rart det går an å krangle om....

 

ikke rart det er krig i værden....

hva har jeg gjort nå

 

har ikke prøvd å starte en krangel jeg. å såfall var det ikke med vilje :p

Det var nok bare tigerkveruleringen vår som irriterte :D

hehe ok.

 

EDIT: det som provoserer meg er når noen går VELDIG off topic akuratt som jeg har gjort i quoten oven for hehe :p

Endret av oddis89
Lenke til kommentar

QUOTE (SteffyBoy @ 10/03/2005 : 20:37)

QUOTE (oddis89 @ 10/03/2005 : 20:33)

QUOTE (k.kr @ 10/03/2005 : 18:58)

QUOTE

QUOTE (oddis89 @ 09/03/2005 : 19:31)

 

 

 

OMG

 

Mye rart det går an å krangle om....

 

ikke rart det er krig i værden....

 

 

hva har jeg gjort nå

 

har ikke prøvd å starte en krangel jeg. å såfall var det ikke med vilje

 

 

Det var nok bare tigerkveruleringen vår som irriterte

 

 

hehe ok.

 

EDIT: det som provoserer meg er når noen går VELDIG off topic akuratt som jeg har gjort i quoten oven for hehe

 

 

 

Mente ikke å dizze noen, det var ikke et personlig angrep på: oddis89, men heller en måte å understerke menneskets natur... Vi har selfølgelig forskjellige meninger om stort sett ALT... Hvordan kan vi leve i fred om vi aldrig blir enige om noe... Det finnes jo noe som heter kompromiss men i det tillfellet er det jo ingen av partene som blir 100% fornøgd...

 

OK... Jeg skal komme til poenget...

 

Det er mye som provoserer meg, hva som provoserer endrer seg jo etter humøret mitt og etter hva som opptar meg for øyeblikket...

 

Men en ting provoserer meg kansje ikke mest, men litt heletiden. Og det er den manglende respekten vi yngre har for vårt fedreland... Landet våre forfedre villig ofret liv og blod for å værne om, for at vi skulle kunne leve fritt og snakke norsk, ikke dansk, svensk eller tysk. Vii kan sikkert diskutere insatsen deres til krampa tar oss, men bottom line: De gjorde alt de kunne, mer kan ingen forlange.

 

(k.kr er ingen rasist, nasjonalist eller antirasist, tenkte jeg bare skulle legge til dette i frykt for å bli missforstått)

 

Det er min generasjons manglene respekt dette gjelder!

 

Så, oddis89... Sorry.... skulle vert mer klar ;)

Lenke til kommentar
- Kunst

Hvorfor det?

Kunst er unødvendig, særlig bildekunst.

Jeg kan klare meg uten kunst i hundrevis av år og jeg vil ikke savne den!

Den er unødvendig, den utretter ingenting.

Det at kommuner skal bruke hundretusner på kunst til og "pynte" (det meste av kunst ser styggt ut, mener jeg da, du kan mene noe annet ;)) byer og gater med finner jeg provoserende, de kunne brukt det på sykehuser og andre trengende som virkelig kunne trengt penger.

De mest unødvendige fagene på skolen må ha vært kunst og håndverk og musikk, disse fagene blir for spesialierte, jeg har aldri hatt planer om og bli musiker eller kunstner! Greitt nok at vi lærer og bruke hammer, spiker og sag, men å tvinge meg til å male dumme bilder som jeg kaster med en gang jeg har malt dem er sløsing med skoleressurser!

 

ARG!! hater kunst....

Lenke til kommentar

Fjortiser irriterer meg.

 

Mennesker som er lite serviceinnstilte når de jobber i butikk. Opplevde i går at en dame nesten klikket vertikalt fordi jeg måtte betale med en 500-lapp. Jeg holdt hånden ut for å ta imot pengene, men hun bare slengte de på disken, så pengene mine fløy til alle kanter. Jeg klikket tilbake for å si det sånn... ;)

Lenke til kommentar
Kunst er unødvendig, særlig bildekunst.

Det er enormt mye her i verdens om er unødvendig, alt vi _egentlig_ trenger er mat, medisin og noe til å holde oss varm. Det ville vært jævla kjedelig men vi ville forsatt vært i live. Forøvrig så virker det ikke som det er kunsten i seg selv som provoserer deg men det faktum at staten bruker penger på det.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...