Gå til innhold

AGFA CL30 USB og XP


Anbefalte innlegg

Har problemer med å få mitt AGFA CL30, til å fungere med USB under windows XP. Har sett på andre forum at CL30Click driveren skal fungere, men når XP finner ny USB-enhet og jeg henviser til Click-driverne så vil den ikke ta imot den.

Noen som har tips angående dette?

 

askare

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har personlig vært i kontakt med Agfa i Skandinavia og USA (tror jeg det var)

 

Det finnes IKKE drivere til Win2k eller WinXP til CL30. Har prøvd click-driveren, men det funker ikke. og vært innom MANGE forumer for å prøve løse problemet, men det går ikke....

Heldigvis for meg så er det ikke mitt kamera, men jobbens..

Hadde jeg kjøpt et kamera som av en eller annen grunn ikke støttet Win2k/WinXP hadde jeg blitt ****** forbanna.

Håper ikke det finns kameraer på markedet idag som ikke støtter dette.

Lenke til kommentar

Hadde jeg kjøpt et kamera som av en eller annen grunn ikke støttet Win2k/WinXP hadde jeg blitt ****** forbanna.

 

Kan ikke si at jeg er noe særlig fornøyd med kameraet heller! Lang oppladningstid på blitz, spiser batteri etc.

 

Så neste gang blir det iallefall ikke Agfa, samme om jeg skal ha scanner eller kamera.

 

askare

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-21 11:20, geokri skrev:

Har hatt et CL30 selv, rimelig trasig kamera,

uansett så kan du prøve å få tak i drivere til HPC215 kameraet som er identisk med cl30, mulig de fungerer



De driverne til HP Photosmart 215, ligger ikke fritt tilgjengelig på HP sine sider. Noen som har driverne til XP, som kanskje kan sende de på mail til meg, slik at jeg får testet om de funker på mitt CL30??

 

askare

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-21 15:44, askare skrev:


De driverne til HP Photosmart 215, ligger ikke fritt tilgjengelig på HP sine sider. Noen som har driverne til XP, som kanskje kan sende de på mail til meg, slik at jeg får testet om de funker på mitt CL30??


askare


Slenger meg på den "mailing-lista" selv om kameraet suger...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...