pcp160 Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Hei. Lurer litt på om det kanskje er noen der ute som har gjort seg noen erfaringer med innstillinger av bilen i Richard Burns rally. I så fall hva har dere stilt på, og hvor mye har det hatt og si. Jeg har selv prøvd såvidt med litt støtdemper/fjærings justeringer, særlig på asfalt. Men tror rett og slett ikke jeg er god nok enda til og fult ut kunne skylde på bilen får dårlige tider . Ellers har jeg også forandret en del på filtersetting på brems, (flatere kurve), dette gjør det mye lettere og dosere brems uten ufrivillig låsing av hjul. Men altså, om det er fler der ute som syns dette er et kult spill, og har noen erfaringer og dele, vil jeg gjerne høre om dem
Shotgun Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Jeg er også en som liker å justere og tweake bilen. Det er forresten ganske nødvendig i det spillet. I alle fall hvis man skal få bilen slik man ønsker. Det beste tweake-tipset er vel allikevel å slippe litt opp på gassen i det spillet... Vi hadde en tråd om akkurat dette for en stund siden. Søk litt på forumet, så kanskje du finner den. Kom frem ganske mye interessante meninger da.
pcp160 Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Skrevet 12. februar 2005 Takk for tipset Shotgun. Er forøvrig enig i at det beste tipset er og slippe gassen. Men jeg er liksom forbi det stadiet, og kommer meg gjennom på akseptabel tid, men er liksom ute etter erfaringer på å oppnå det "lille ekstra". Det er en stuns siden jeg har vært i denne delen av forum, men har prøvd å søke litt her nå, men kan ikke finne det. Så om noen av de som deltok i den tråden kunne gi meg en link vil jeg sette pris på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå