Rubex Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Jeg kan rett og slett ikke finne den... :S Hvor står den?
-=Toasted=- Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Jeg kan rett og slett ikke finne den... :S Hvor står den? løft opp cd3..
Sprayer Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 står vel på boka? Nei, står under cd3 Fant også min under cd 3: To register your account, find your World of Warcraft authentication key, which is located in your game box under one of the four discs (Standard Edition) or on the front cover of your game manual (Collector's Edition), and go to our Account Creation pages.
Rubex Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Haha.. tenkte ikke å se der engang.... Takker for svar
Paulex Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 hehe, den pleier å stå på motsatt lokk nederst Hadde ikke jeg funnet den hadde jeg demontert coveret i sinne helt til jeg hadde funnet den
Lord Hell Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 jeg måtte spørre en kamerat fordi jeg fant den ikke under cd 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå