Gå til innhold

Unreal Tournament 2003


Anbefalte innlegg

Testet akkurat Unreal Tournament 2003 demoen (sinnsykt rått spill), men til min forundring begynte dette å hakke på noen leveler.

Kjøpte meg et Asus GeForce 3 ti 200 skjermkort for et halvt år siden i god tro på at dette ville være et godt nok kort for spill minst to år frem over i tid. Men det er tydeligvis ikke bra nok for UT2003 (og jeg som gledet meg så jæ**** til doom3!)

Demoen tillater av en eller annen grunn ikke endringer i oppløysning, men jeg tror den kjørte 1024x768 32bit.

Noen som vet om det er bug/feil instillinger i UT2003 som er årsaken til dette, eller må jeg bare skaffe meg ny HW di nærmeste mnd??!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da stenger jeg posten. Warez er ikke noe vi bruker her på forumet.

 

Hentet fra Infrogrames:

-----

6) Demo references - Until the demo is OFFICIALLY released, let's not Joke about it, reference it, or put a big font in your signature telling people NOT to download it. We will ban you. Immediately, it could be a complete hoax that everyone things is hilarious, but you'll still be gone. After the demo has been OFFICIALLY released then you can have a field day.

-----

 

Har du kommentarer til dette kan du sende en epost eller en PM til meg.

_________________

Bjørn Terje Erlandsen

Gamer.no

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: bic-judge på 2002-06-20 09:54 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: bic-judge på 2002-06-20 10:04 ]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...