Gå til innhold

Ultrasone HS-75 - Finner ikke i prisguiden


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Har nå et par Sennheiser HD280PRO og er meget fornøyd med disse når det kommer til lyd. Jeg har dog et lite ønske om å ha gode headphones m/mic og det har jeg jo ikke nå. Vil jo helst slippe å ha to headsett, men så kommer jo prisen som en liten varsellampe om jeg skal kjøpe et bra headset m/mic. www.hpx.no har de jeg har nevnt i topic'en men de koster jo svimlende 1950kr :love:

Jeg vil ha et par som spiller veldig bra til musikk, og skjermer lyden bra osv slik mine HD280PRO gjør helt utmerket, men så var det den &%¤&% mic'en da :hmm:

Noen tips, formeninger til meg ? Og nei jeg driter ikke penger så ikke spør om det. Jeg vil bare ha noe som er BRA.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke akkurat den beste tilbakemeldingen jeg har sett før men men... Har siklet litt rundt på forskjellige webshops og funnet ut at jeg vil være trofast til Sennheiser, og velger da Sennheiser PC 150 som absolutt alle er konge fornøyd med. Jaja, kunne ha kjøpt en stand-alone mic til en hundrings men det blir så ufullstendig :p Da blir det ett konge sett til musikk, og ett konge sett til gaming. Tror jeg snart må plante et eget pengetree i hagen :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...