Goliath Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Hvor finner jeg CS:Source's offisielle botter fra Valve og Turtle Rock? Lenke noen?
Celsior Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Source er noe du må oppdatere via Steam. Koble til Steam du så ordner det seg...
Goliath Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Skrevet 10. februar 2005 joa, har Source Dedicated Server og CS:Source men det var da ikke akkurat spørsmålet mitt! Jeg vil ha de offisielle bottene men vet ikke hvor jeg skal finne dem, fant det ikke hos Steam..bare omtale!
Wooho Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Når du starter CS-sorce såvil Steam oppdatere seg automatisk og laste ned bots. Skal du spille mot bots så lager du din egen server og adder bottene til. Rimelig enkelt.
Goliath Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Skrevet 10. februar 2005 Når du starter CS-sorce såvil Steam oppdatere seg automatisk og laste ned bots. Skal du spille mot bots så lager du din egen server og adder bottene til. Rimelig enkelt. hvordan adder jeg så disse bottene da?
Wooho Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Når du creater en server som bare du skal spille på mot boter så må du velge mapet du skal ha, deretter velger du noe som heter CPU players eller noe slik. Så skal du velge hvor mange boter du har lyst å ha med ved å skrive antall, og deretter vanskelighetsgrad. Vips du er i gang
Goliath Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Skrevet 10. februar 2005 ok. det funket ..takk for all hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå