Pansergnom Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 (endret) World of Warcraft, MMORPG, PC 1 stk i levering xxxxxxxxxx (ikke sporingsnr) Sendt til lageret: 2005-02-10T06:55 Plukking begynt: 2005-02-10T06:55 Ordrestatus: Frigjort for plukk Noen som kan forklare meg på norsk hva dette egentlig betyr? Skjønner virkelig ikke dritten av det nye systemet til komplett. Igår stod det 1 estimated for shipping 20050102... Kan jeg forvente at de sender varen idag før posten turer avgårde, sånn at jeg faktisk får pakken min i morgen eller? Komplett skrev nemlig i mail til meg, igår : "Vi får det først og fremst fra leverandøren og etter infoen som jeg har fått, så skal det komme til oss idag eller imorgen. Vi skal gjøre vårt beste slik at man har det på lanseringsdagen, men det kommer jo også ann på hvor kjappe posten er med å få det levert." Jeg vet at dette kanskje virker litt pirkete Men det blir litt for dumt å skylde på posten om de ikke sender spillet i tide? Jeg sier ikke at de ikke gjør det, men en jeg kjenner sier at de egentlig fikk inn wow på komplett den 2. feb, og da burde de jo ut ifra mitt synspunkt sendt pakken nå i disse morgentimene sånn at det faktisk rekker fram med posten til i morgen... Eller? Endret 10. februar 2005 av MetiCx
betterman Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 har selv bestilt på komplett, og de pakket og sendte det idag kl 08.59. Men ikke registrert innlevert på posten i skrivende stund, så får neppe mitt WoW før helgen...så vurderer nå å saumfare bygda her etter butikker som innehar det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå