Gå til innhold

Små Oppgradering av PC

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nå sliter jeg litt med PCen, dårlig fps i CS, enda være i WoW. I WoW får jeg fort

under 2 fps.

Har 2.4c, 512mb PC3200, radeon 9800 pro, abit ic7.

Tingen er at PCen min scorer som den burde i test program, men i spill er den helt elending. Vet ikke hvor problemet ligger, får ikke noe info ut fra tester.

Ifølge mb info ligger cpu på 60 grader ca, det er med en zalman vifte....

Merker også at det hender PCen henger seg, stopper å jobbe en stund så plustelig begynner den igjen, sånn f.eks når jeg alt+tabber in og ut av spill.

Skal oppgradere til ca 1500, men vet ikke hva jeg burde oppgradere.

Tenke først ny 512mb ram og en raptor 34gb. Men så er kanskje å oppgradere til 6600GT en annen bra alternativ. Men er veldig kjipt hvis jeg oppgraderer dette, så blir det ingen endring.

Noen meninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde da virkelig at det oppsettet der ikke skulle ha noen problemer med fps i WOW og CS :hm:

Skjermkortet ditt skal holde litt til, og det samme med CPU'en.. Jeg hadde oppgradert med en 512 brikke til med ram, og så kanskje noen litt mer stillegående kabinettvifter som hjelper mtp. varme

Skrevet (endret)

Les annonseringen, den merket les FØR DU POSTER, om bruk av emnefelt i denne kategorien.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnefeltet.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved en event. endring av emnefelt. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)

Da emnefeltet enda ikke er endret stenges denne tråden

Endret av am3k
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...