Gå til innhold

Plug ins i Photshop CS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lastet ned endel plug ins, men hvordan får jeg de til å virke? hvor finner jeg de? Har også lagt inn Eye Candy 4000, og samme spørsmålet der også....

M :innocent:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plug-ins skal ligge i plug-ins mappen til Photoshop, typisk C:\Program Files\Adobe\Photoshop CS\Plug-Ins

Dersom plug-ins'ene dine har filformatet 8bf, eller noe i den duren, så kan du prøve å bare kopiere dem inn i denne mappen. Når du restarter Photoshop skal du få dem frem.

Skrevet

Det funker ikke. NNår jeg flytter de til mappen som heter Plug ins, så kommer det feil melding i programmet, og det virker ikke. Når jeg legger de i en mappe som heter C:\Programfiler\Adobe\Photoshop CS\Adobe Photoshop Plugins & Filters da finner jeg de ikke igjen, og kan ikke bruke de.

Skrevet

Hmm... Er du sikker på at plug-ins'ene fungerer da? Hvilke plug-ins er det snakk om? Og ikke minst, hvilket filformat er det på dem? De er vel ikke pakket ned i zip- eller rar-format?

Skrevet
Dette er vel litt på kanten å snakke om da...

Men du kan vel se på Edit > Preferences > Plug-Ins & Scratch disks...

Eller på Help > About Plug-Ins

Hvorfor er dette på kanten å snakke om da? Det er vitterlig massevis av gratis, shareware, og "betal & last ned"-plugins tilgjengelig på nettet! Ingen grunn til å tenke piratkopiering med en gang :p

Skrevet

Jeg har samme problem. Bruker Photoshop CS og filextension på plug-in er *.atn

Jeg legger den i C:\Program Files\Adobe\Photoshop CS\Plug-Ins, men det virker ikke som om photoshop registrerer den i det hele tatt. Finner den ikke i noen av menyene.

Skrevet
Jeg har samme problem. Bruker Photoshop CS og filextension på plug-in er *.atn

Jeg legger den i C:\Program Files\Adobe\Photoshop CS\Plug-Ins, men det virker ikke som om photoshop registrerer den i det hele tatt. Finner den ikke i noen av menyene.

Aha! Dersom trådstarteren har samme type filer så forklarer det alt. *.atn-filer er jo ikke plugins i den forstand, det er actions. Dem importerer man ved å klikke på pilen ved Actions-paletten og velge Load Actions fra menyen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...