Gå til innhold

Kjapt spm ang modchip - xbox


Zl8

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har en softmod som gikk straka vegen åt helvete, så jeg tenkte jeg skulle smelle inn en modchip. Slik at hvertfall fifa funker...

 

ms-dash funker ikke lengre, xboxen smeller rett inn i en error 21 når jeg fyrer den opp. Om jeg setter inn en modchip, vil ting rett og slett fungere? fordi det kommer inn et nytt bios? Disken funker i xboxhdm når jeg hotswapper, men klarte å miste eepromen min, så den er locked opp i mente.

 

?

 

 

edit: leif

Endret av Zl8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm.. etter en fantastisk keitete epostutveksling med hammar elektronikk, har jeg nok et spørsmål.

 

Han sier at det kan hende jeg har fucket tsopen ved en flash. Hva i alle dager vil det si, og hvordan kan jeg finne ut om tsop'en min er gått til helvete. Hva er en tsop for den del...

Lenke til kommentar

Hva i alle dager er det han hammar elektronikk karen fjaser om i så fall?? Regner med man fortsatt kan spille originale xbox-spill selv om det står en chip på boksen?

 

Og jeg kunne ikke brydd meg en cm om den ms-dashen, hva trenger man den til... xbox live er jo suppe-dårlig likevel..

Lenke til kommentar

Du kan spille alt av spill med modchipp. Både original og backup.

 

Litt usikker på hva hammar tenker på, men har du softmoddet skal tsop'en din være i beste orden. Men du kan ha ødelagt EEPROM'en på xboexen din, og da må du bruke modchip for å få startet den etterpå.

 

Eneste du trenger MS-dashet til etter en chipping er til å stille klokken faktisk ;) Og aktivere surround og HDTV oppløsninger. Dette kan gjøres gjennom avalaunch uansett nå. Så strengt tatt trenger du det ikke til noe ;)

 

Kan slenge inn en modchip for deg jeg om du er i nærheten eller gidder å sende den.

Lenke til kommentar

Stavanger er langt unna.. :)

 

Som du sier over, jeg må ha modchip for å få startet den igjen. Hva hammar elektronikk prater om da forstår jeg ikke. Hvilken chip bør jeg satse på? Skal bruke den som mediesenter, spille spill, samt emulere mariokart 64 om det er mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...