Gå til innhold

Game card er her :D

Anbefalte innlegg

Skrevet
Arrgghhh... "younger players" :wallbash:

Hadde håpet å slippe unna disse, men det er vel ikke til å unngå.

Unger som hyler "Norge er best" (så det i sluttfasene av FB, gi meg styrke), clans som "Norwegian Brotherhood" (spar meg) og verre ting....GUD for et slit det kommer til å bli. Tramp, tramp, tramp på en fjortis! Jada, finnes vel noen som oppfører seg ordentlig, men likevel... :roll:

Ok, sikkert noen her som blir pissed, but....so? What do I care

Jeg håper de banner guildnavn som har med land og greier å gjøre. Utrolig dust å løpe rundt i Warcraft verdenen og så møte på folk i "The Scandinavians" guilden liksom.

"banne guildnavn" er nok ikke helt rett, men dem bytter ihvertfall navn på guildet ditt.

http://www.worldofwarcraft.com/policy/namingp1.html

National

This category includes both clear and masked names which:

Have any national connotations

If a player is found to have such a name for their character, guild, or pet, he/she may:

Be assigned a randomly generated temporary name, to be changed via email

Be given a warning

Be temporarily suspended if any negative sentiment/language is present

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gamecards kommer 5 mars.

Players in Europe will be able to subscribe to World of Warcraft using a pre-paid game card, which will be available from 4th March 2005. Costing 26.99� / �18.49, each card will give a 60-day subscription to the game, accessible via this website using the scratch-off code on the reverse of the card.

The cards will be sold in DVD-sized boxes, localised into English, German, French, Italian and Spanish, and will be available through retail outlets where the game is sold. A full version of World of Warcraft and Internet connection will also be required to play the game.

Skrevet

Jeg har sett at prisene per måned er 14.99$(1 måned), 13.99$(3) og 12.99$(6). Blir prisene så "lave" her i Norge? Eller legger de på moms, toll, ditt og datt?

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet (endret)
gamecards kommer 5 mars.

Players in Europe will be able to subscribe to World of Warcraft using a pre-paid game card, which will be available from 4th March 2005. Costing 26.99� / �18.49, each card will give a 60-day subscription to the game, accessible via this website using the scratch-off code on the reverse of the card.

The cards will be sold in DVD-sized boxes, localised into English, German, French, Italian and Spanish, and will be available through retail outlets where the game is sold. A full version of World of Warcraft and Internet connection will also be required to play the game.

4. mars mener du vel? :p

"The cards will be sold in DVD-sized boxes, localised into English, German, French, Italian and Spanish, and will be available through retail outlets where the game is sold."

Mener de da at alle butikkene som selger WoW vil også selge GC eller?

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Arrgghhh... "younger players" :wallbash:

Hadde håpet å slippe unna disse, men det er vel ikke til å unngå.

Unger som hyler "Norge er best" (så det i sluttfasene av FB, gi meg styrke), clans som "Norwegian Brotherhood" (spar meg) og verre ting....GUD for et slit det kommer til å bli. Tramp, tramp, tramp på en fjortis! Jada, finnes vel noen som oppfører seg ordentlig, men likevel... :roll:

Ok, sikkert noen her som blir pissed, but....so? What do I care

Og WoW vil være den MMORPGen hvor flest unge folk vil spille... Pga newbie-friendly spill rent generelt, samt stor støtte i spillerbasen etter Warcraft 1-3 + Starcraft.

Yay. :p

NOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!! :no:

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet (endret)

Kan noen svare meg på en ting? Vil game cards bli solgt i alle butikker der de selger WoW her i Norge??

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Jeg har sett at prisene per måned er 14.99$(1 måned), 13.99$(3) og 12.99$(6). Blir prisene så "lave" her i Norge? Eller legger de på moms, toll, ditt og datt?

Prisene blir så lave i Norge også ja :) Null moms, toll osv..

De prisene du har der er forresten fra US, er egne priser for EU i pund og euro:

* The basic one-month subscription plan costs €12.99 per month (£8.99 in the UK).

* The three-month plan costs €11.99 per month (£8.39 in the UK).

* The six-month plan costs €10.99 per month (£7.69 in the UK).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...