Gå til innhold

Oppsett av P910 for lesing av Hotmail epost


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hotmail adresser støtter ikke noen form for e-post på pc :thumbdown:

Det var vel å ta litt hardt i. Hotmail støtter ikke e-post på mobil er vel riktigere.

Mente å lese på msn.no et eller annet sted at hotmail ikke støtter e-post på pc heller. Kan sjekke det opp ;)

Hotmail er jo et e-mail program for PC da så jeg skjønner ikke helt hva de har ment der...?!? ;)

Lenke til kommentar
hotmail adresser støtter ikke noen form for e-post på pc :thumbdown:

Det var vel å ta litt hardt i. Hotmail støtter ikke e-post på mobil er vel riktigere.

Mente å lese på msn.no et eller annet sted at hotmail ikke støtter e-post på pc heller. Kan sjekke det opp ;)

Hotmail er jo et e-mail program for PC da så jeg skjønner ikke helt hva de har ment der...?!? ;)

Det jeg mente er at det gåt ikke an å bruke f.eks. Outlook Express til å lese hotmail post. Stemmer det?

Lenke til kommentar
Men har ikke P910 HTML leser da? Hvis den har det så er det vel bare å surfe rett inn på hotmailsiden.

Det er mulig. Jeg pleide å gjøre det før, men det ble litt tungvint, og den viser ikke bare e-post, men det kommer masse reklame også på sidene. Mye enklere den vanlige e-posten. Syns jeg da ;)

Lenke til kommentar
Hotmail kan ikke lastes ned i pop eller imap baserte mailklienter. Om det er på tlf eller på PC er likegyldig.

Her er ett av mange treff på Google:

http://windows.about.com/od/customizingwin...l/aa020512a.htm

Microsoft har laget en mulighet for å lese Hotmail via OE, men det vil fortsatt ikke si at man kan laste den ned til en pop/imap klient. Og hvis du leser teksten nøy så ser du at det står at OE egentlig ikke laster ned mailen, OE synkroniseres bare mot Hotmail-serveren. Hadde Hotmail støttet pop/imap så ville du kunne laste ned disse i alle epostklienter som støtter dette.

Lenke til kommentar
Hotmail kan ikke lastes ned i pop eller imap baserte mailklienter. Om det er på tlf eller på PC er likegyldig.

Her er ett av mange treff på Google:

http://windows.about.com/od/customizingwin...l/aa020512a.htm

Microsoft har laget en mulighet for å lese Hotmail via OE, men det vil fortsatt ikke si at man kan laste den ned til en pop/imap klient. Og hvis du leser teksten nøy så ser du at det står at OE egentlig ikke laster ned mailen, OE synkroniseres bare mot Hotmail-serveren. Hadde Hotmail støttet pop/imap så ville du kunne laste ned disse i alle epostklienter som støtter dette.

Jeg har ikke sagt at det støttes. Jeg mener bare at du kan lese Hotmail-eposten din med Outlook Express f.eks.

 

Men dette har ikke mye med saken å gjøre. Trådstarter har nå fått svar på et program til P910.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...