haarod Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Dette programmet legger du i den mappa som du har WoW screenshotsene dine i. Etter det så starter du det, og skjønner resten selv. http://jediknight2.filefront.com/file/TGA_...Converter;34634
Kasp Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Ta vekk at den skal justere brightness, herpa alle bildene mine med det.. Ellers bra program, laster det like gjerne opp ConvertShots.exe
Møkkalasset Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Kan ein bytte filformat med dette programmet?
Dʋgɢtung Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Kan ein bytte filformat med dette programmet? Det er det programmet er laget for...
nåvi Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Det konverterer fra .tga til .jpg som tar MYE mindre plass.
haarod Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 Tror ikke du kan gjøre annet enn tga. til jpg., er vel lagd for akkurat de filene. Takk for at du lasta det opp Kasp, tenkte ikke på det (vet vel ikke hvordan eller )
Kasp Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Tror ikke du kan gjøre annet enn tga. til jpg., er vel lagd for akkurat de filene. Takk for at du lasta det opp Kasp, tenkte ikke på det (vet vel ikke hvordan eller ) Hehe Ingen som vet en måte å få bildene tilbake til sånn de opprinnelig var? For nå ble mine av dårlig kvalitet og lyse.. Prøvde systemgjenoppretting, men funka dårlig..
haarod Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 hvis du sletta de originale filene og har prøvd systemoppretting kan du jo alltids sende disken til kripos eller noe sånt
Dʋgɢtung Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Nå har jeg un-installed World of Warcraft, så jeg har ingen mulighet for å sjekke button config'en. Finnes det en dedikert knapp i WoW til å ta screenshots med? Hittil har jeg brukt Print Screen, og det er jo litt tungvint.
Aranel Elensar Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 ReaConverter Pro v3.5 har samme funksjo, bare det at den også kan brukes til mange andre formater. Det eneste som det "dårlig" med programmet er at du bare kan konvertere 5 bilder om gangen...
haarod Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 5 bilder om gangen = pes. Med "ConvertShots" kan du gjøre det med så mange du vil. Trenger ikke engang å velge bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå