royale Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Da jeg var i Polen kjøpte jeg Far Cry der. De snakker polsk på spillet, noe som er j***a irriterende. Noen som vet hvordan jeg kan få det på Engelsk?
SkummelType Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Lån det av en kamerat men bruk din key kanskje? også install med engelsk lang pack?
royale Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Skrevet 25. februar 2005 Kan jeg *host* laste *host* Ned *Host* spillet og bruke min cd-key?
j-- Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Kan jeg *host* laste *host* Ned *Host* spillet og bruke min cd-key? Hvis du laster ned et image av en orginal cd så går det Men ikke last ned en DEV eller noe annet, last ned et komplett image, hvis du skjønner... Nå pådrer jeg meg helt sikkert en "prikk" for dette innlegget. men når en admin kommer, så må han tenke på at du har en orginal cd-key, og at (jeg tror) det er lovlig å ha en kopi av et eget spill.
Con Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Kan jeg *host* laste *host* Ned *Host* spillet og bruke min cd-key? Hvis du laster ned et image av en orginal cd så går det Men ikke last ned en DEV eller noe annet, last ned et komplett image, hvis du skjønner... Nå pådrer jeg meg helt sikkert en "prikk" for dette innlegget. men når en admin kommer, så må han tenke på at du har en orginal cd-key, og at (jeg tror) det er lovlig å ha en kopi av et eget spill. Det skal vel være helt lovlig. Er jo tross alt egentlig CD-Keyen man betaler for...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå