Gå til innhold

Fjerning av beskyttede filer på SE k500i!


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har akkurat fått meg Sony Ericsson k500i telefon! Jeg er kjempefornøyd med denne telefonen utifra hvor mye jeg betalte for den.. (1500kroner), men det er 3 ting som irriterer meg skikkelig!:

 

1: Hvordan fjerner jeg de beskyttede filene på telefonen! Fikk med en del spill som det ikke går ann å slette for ikke å snakke om ringetoner og bilder! :hrm:

 

2: Noen ganger når jeg får melding eller noen ringer til meg står det bare nummeret, selvom det er lagra med navn i telefonboka! Noen som vet hvorfor?! Software feil?! :dontgetit:

 

3: Sist lurer jeg bare på hva telefonlåskoden er!? Har hørt at det er likt for alle telefoner.. Altså en slags universalkode!

 

Takker for all hjelp! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Jeg har akkurat fått meg Sony Ericsson k500i telefon! Jeg er kjempefornøyd med denne telefonen utifra hvor mye jeg betalte for den.. (1500kroner), men det er 3 ting som irriterer meg skikkelig!:

 

1: Hvordan fjerner jeg de beskyttede filene på telefonen! Fikk med en del spill som det ikke går ann å slette for ikke å snakke om ringetoner og bilder! :hrm:

 

2: Noen ganger når jeg får melding eller noen ringer til meg står det bare nummeret, selvom det er lagra med navn i telefonboka! Noen som vet hvorfor?! Software feil?! :dontgetit:

 

3: Sist lurer jeg bare på hva telefonlåskoden er!? Har hørt at det er likt for alle telefoner.. Altså en slags universalkode!

 

Takker for all hjelp! :thumbup:

telefonkoden er 0000

Lenke til kommentar
telefonkoden er 0000

 

hæ? jeg trykker 0000 ingenting skjer :p

trykker på ring.. den ringer og sier det ikker er noe nr.. eller hva den sa..

hum..

Det jeg snakker om er telefonlåskoden som du finner under instillinger-->låser--> beskyttelse.. er ikke snakk om å ringe til noe.. der får du valg om å endre koden.. default kode er 0000 og den bør du endre hvis du ikke vil at den skal kunne brukes mot et annet sim kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...