Gå til innhold

Siste sjekk for ny gaming pc.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skal du med cd-spiller når du både har dvd spiller og dvd brenner??

 

Hvis du har som mål å ha 3stk optiske enheter ville det ikke vært bedre å kjøpe en dvd brenner eller dvd spiller til?

 

Tilbake til harddisk valget ditt. Smak og behag om hvilket merke man ønsker som sagt, men du bør merke deg at s-ata hadde vært et fint alternativ.

 

Ser på eksemplet at Maxtor diskene dine er vanlige ide disker(tykk kabel), du vil enkelt få tak i de samme diskene med s-ata(tynne kabler + nyere teknologi.

 

S-ata vil ikke bli stort dyrere og du vil ikke merke stor forskjell på pris.

 

S-ata

 

 

Krizz

:thumbup:

Endret av Krizz80
Lenke til kommentar
Hva skal du med cd-spiller når du både har dvd spiller og dvd brenner??

 

Hvis du har som mål å ha 3stk optiske enheter ville det ikke vært bedre å kjøpe en dvd brenner eller dvd spiller til?

 

Tilbake til harddisk valget ditt. Smak og behag om hvilket merke man ønsker som sagt, men du bør merke deg at s-ata hadde vært et fint alternativ.

 

Ser på eksemplet at Maxtor diskene dine er vanlige ide disker(tykk kabel), du vil enkelt få tak i de samme diskene med s-ata(tynne kabler + nyere teknologi.

 

S-ata vil ikke bli stort dyrere og du vil ikke merke stor forskjell på pris.

 

S-ata

 

 

Krizz

:thumbup:

Yey, gudd forklaring. Skifter til S-ata jeg :p

Lenke til kommentar
Hva skal du med cd-spiller når du både har dvd spiller og dvd brenner??

Jeg må slenge meg på der. CDspillere har som regel 52X lesing mens DVDspillere har 48X (cd-lesing altså). Ser derfor ikke poenget med å ha CDspiller. Ikke for å klage, vil bare høre hva du skal med dem... Selv har jeg DVDspiller og DVDbrenner. Skulle jeg hatt noe mer måtte det vært CDbrenner med 52X, da DVDbrennern max brenner med 30X, skjønt det holder jo for meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...