Gå til innhold

TES: Hjelp i morrowind quest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har fått som quest å stjele noen nøkler av Sovor Trandel.

Hvordan gjør jeg dette??

vil ikke lete i .com faq's for der står det ikke bare det jeg lurer på akkurat ;)

Mvh.Lasse (Beklager at jeg måtte poste dette men står ganske fast..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Quote fra UESP, det står vel ikke noe der som er skadelig å vite ;)

Nerano Manor Key

23 May 2002

Sugar-Lips Habasi in the Balmora Hall asks you get the key for Nerano Manor. Two people in Balmora have the key, Ondres Nerano has the key in the bottom part of the Manor (the key is for the top part), and his servant, Sovor Trandel, in the Council Club. If you kill Nerano, you fail the quest as Habasi sees no point in stealing from a dead man (not to mention the bad rep it would give). You must either pick pocket the key from either of them, or kill Sovor (note that Sovor is killed in another quest so don't feel bad if you have to). Another alternative is to bribe Sovor to get the key (cost me one 1000 gold bribe, so its not really worth it). Of course, once you have the key, there's no reason not to check out the Manor for yourself, to get the good pickings. Return to Habasi for a reward of 500 gold.

Skrevet (endret)

Takker=)

Men sjønner heller ikke hvordan jeg skal "pick pocket" nøkkelen av Sovor?

edit: Klarte det.

Men han har jo bar et dokument :'(

Noe spessielt sted på han jeg skal lete?

Endret av magubrothers
Skrevet
Takker=)

Men sjønner heller ikke hvordan jeg skal "pick pocket" nøkkelen av Sovor?

edit: Klarte det.

Men han har jo bar et dokument :'(

Noe spessielt sted på han jeg skal lete?

Hehe, det har seg slik at du ikke nødvendigvis får opp alle tingene som en person har under en "pickpocket" men om du har gode skills så går det bedre. Du kan prøve flere ganger, men om du ikke er flink så vil han merke deg selv om du ikke tar noen ting ;)

Skrevet
Jeg klikker på den, men Så sier bare de folka "Now you will die" osv. Også løper jeg ut, og jeg har den ikke. Klikker også på Take all, men får den ikke inn i invetory :S

Hehe, da merker han at du prøver å ta den før du får tatt den da vil jeg tro. Du må trene deg i å stjele ;)

Eller du kan jo bare drepe alle sammen da?

Skrevet (endret)

En ekte tyv stjeler, koste hva det koste vil! Det er jo det som er meningen, at du skal trene deg i thief skills... ;)

Endret av ProZaC
Skrevet
En ekte tyv stjeler, koste hva det koste vil! Det er jo det som er meningen, at du skal trene deg i thief skills... ;)

Javel! Skakke hjelpe mer, jeg!! :realmad:

:tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...