Wyldelife Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 I hele(Absolutt hele) GTA serien liker jeg Vice best, synes det hadde alt, bra musikk, fin grafikk, humor og fett gameplay. I SA ble det for mye av det gode, og ltit vel mye stress, husk og spise, kjør fra ørkenen til storbyen til landet og tilbake til første øya. I Vice var liksom mye mer chill, og der hakke det ikke så mye, noen andre som føler dette?
maradona Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Jeg hater det spise og trene greiene. Totalt unødvendig spør du meg.
mikaragua Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Jeg hater det spise og trene greiene. Totalt unødvendig spør du meg. Man må da ikke spise. Tror jeg bare spiste helt i starten av spillet. Når man saver så teller det som spising.
jack_ Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 SA ble nok litt for stort ja, men jeg likte SA bedre enn VC
Neptun_ Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 SA er enormt, ihvertfall i forhold til Vice. Men like SA bedre pga en enste ting, -bondelandet med fjellet og alt. Det er så ekstremt artig å bestige fjellet med 5-6 trraktorer hengene på slep. :!:
StupidNick Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Noen som vet når San Andreas kommer til xbox?
royale Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 SA er bedre enn VC. Men på noen punkter kan VC være bedre.
Dʋgɢtung Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Utrolig hvor forskjellig smak folk kan ha. Vice City er/var vel det GTA-spillet jeg har likt _minst_ hvis man ser bort fra GTA: London 1969. Nei, San Andreas var en god videreføring, og det jeg har koset meg mest med siden originalen og GTA2.
Neptun_ Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Jeg synes GTA III er det dårligste av de 3 nyeste, men Vice City og San Andreas er konge.
Goodall Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Jeg synes GTA III er det dårligste av de 3 nyeste, men Vice City og San Andreas er konge. Synes gta 3 er bedere, for jeg synes ikke alt det ekstra som man kunne gjøre i vice city gjorde opp for den utrolige korte spille tiden. Liksom etter å ha brukt LANG tid på 3'ern så hadde jeg forventinger om at vice city skulle være enda større, men til min store skuffelse var det du ferdig før man hadde begynt. Men det er bare min mening da
Swafty Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Jeg likte også Vice City litt bedre. Det ble liksom for mye av det gode i SA. Veldig stort... Nesten litt for stort kanskje...
Juleniss1 Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 GTA2 er det beste med GTA1 like bak. GTA2 er meget underholdende. Det blir rett og slett litt for lite å gjøre i GTA1 etter vært. Men fremtid/fortids-temaet i GTA2 er bare teit, sammen med den kjedelige musikken. en blanding mellom GTA1 og 2 hadde vært flott. De nye spillene blir rett og slett ikke det samme.
ClawHammer Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Gleder meg til SA kommer til PC får på pc kan man modde spillene.
Elendil Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 (endret) Gleder meg til pc versjonen av GTA: SA. Storleiken er vel ein av dei plus sidene med spillet. Jo meir storleik desto meir plass å vera på er lik meir speletid altså meir å utforske. Ja kanskje det kan bli litt for stort, men eg ser berre positivt på storleiken. And so on. Har ikkje prøvd Gta: sa så mykje berre litt på ps2 til storebroren. Ser fram til pc versjonen. Endret 23. mars 2005 av zefler
Arne_F Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 (endret) GTA III er det beste synes jeg pga. det er enkelt voldelig og at det hakker ikke som VS og SA. Men ellers var SA tålig greit, pluss alt det du sa. Endret 24. mars 2005 av Rune_F
0069 Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Jeg synes GTA III er det dårligste av de 3 nyeste, men Vice City og San Andreas er konge. helt enig med deg GTA 3 er den dårligste og Kjedeligste spillet i hele serien...
aragorn_sonofarathorn Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 jeg fatter ikke at dette er mulig. Etter vice city, når san andreas ble annonsert var alle helt begeistra for størrelsen og mulighetene på san andreas. Og spillet innfridde til tusen, men når spillet kom ble det plutselig for stort? Noen av dere liker Vice bedre fordi det er mindre plass og boltre seg på??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå