cpy Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Hei er det noe som vet/anbefaler, erfaringer av digitalkamera med veldig bra video-opptak: helst i 30 fps i 640x480? både rimelige og de dyre og mest kompakte som mulig? Takk
Mythos Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Jeg har kun erfaring fra min egen Canon S1IS. Den har 640x480 30FPS video. En stor fordel er at man kan zoome mens man filmer, noe visstnok ikke så mange kameraer har mulighet til. AVI filene blir ganske store i beste kvalitet, så det begrenser seg til omtrent 4-5 minutter på 512MB CF kort. På ferie savnet jeg en dings til å overføre filene til harddisk og holdt på å kjøpe en Gmini 400 nylig. Men kvaliteten på videosnuttene synes jeg er veldig bra. 10x zoom og bildestabilisator hjelper også til... Du får det for rundt 3500. Ryktene sier at det kommer en etterkommer om ikke lenge.
Rivers Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Mens vi er inne på tema: Finnes det ikke kamera med videofunksjon som er mer anvendelig til annet enn visning på PC? (dvs PAL DVD oppløsning på 720 x 576 og 25 fps!!!)
Eivind_bh Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Både Sony Cybershot V3, og Pentax Optio 750Z har meget god videofunksjon. Også det kommende Casio EXILIM Pro EX-P505 har en meget lovende videofunksjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå