Gå til innhold

Razer Diamondback problem


Anbefalte innlegg

Hey folkens, har et problem med Razer, skal nå til å forklare problemet, noe som blir ganske vanskelig...

 

Musen funker fint den, når jeg beveger den sakte bortover muse-matten.

Men vist jeg flytter musen raskt derimot, stopper pekeren, den henger på en måte igjen.

Kan dere være så snill å hjelpe meg? Veldi irriterende når du spiller CS at crosshair'en din henger igjen uten at du beveger deg i bestemor fart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva slags hardware har du?

Kan være det at PC'en er så treig at den ikke oppfatter at du beveger musa (må feilsøke :p)

PC'en er så treig at....hehehe, joda :p Nej er ikke akkurat problemet det nei.

Prøver å finne tråden der man fikk en link til "gjør om hz på usb porten til 500hz", visst det går ann med usb-hub'er? har nemlig usb-hub.

Lenke til kommentar

Nå er den koblet til Usb'en på hovedkortet, og det virket ikke :(

Gidder ikke sette den inn i Usb-hub'en, visst det kan skape problemer.

Utrolig irriterende dette problemet, når jeg beveger musen for fort stopper den, og den går til og med litt i andre retningen. (Visst jeg beveger musen til høyre for fort stoppr den og går til venstre og omvendt.)

 

Ingen som har hatt dette problemet før...?

Lenke til kommentar

Mitt største problem med DB musa er at extra-knappene på høyre side er helt ubrukelige for meg, og de på venstre side sitter ikke heller særlig bra for min hand, men det går.

 

Når jeg spiller så er det eneste jeg har av og til hatt litt problem med når jeg skal snipe og beveger musa sakte, da flytter ikke cross-hair'et seg. (Jeg tuller ikke!). Dette er jo motsatt av ditt problem da.. Jeg velger å tro at i mitt tillfelle så har det noe med spillet og/eller sensitivity å gjøre.

 

Ellers så står det i DB's manual og FAQ at man IKKE må bruke USB hub (om den ikke har egen kraft-forsyning) fordi DB tangerer max-spes'en til USB hva gjelder strøm-krav. Den er en sulten liten rakker tydligvis.

 

Anbefaler at du leser FAQ'en på deres sider, da jeg husker at det stod flere ting man kunne teste om man hadde ulike problemer. Test (alle) selv om ditt problem ikke står beskrevet, mulig at et eller flere av tipsens fungerer!

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...