Gå til innhold

Ekstern skjerm til PowerBook G4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apropos skjerm:

Dersom du har en iBook, kan du da koble den til en annen skjerm, og så bruke tastaturet på iBook? Er det dette dere beskriver her? Må du da ha en kabel? Hvor mye koster da denne eventuelt?

 

Skjermen jeg har til pcen heter hp pavilion m703, tror jeg. Funker denne med mac, altså å koble den til iBook? Noen som vet?

Plugger du bare inni samme inngangen som du bruker for kabelen som du har fra kabinettet/harddisken til skjermen da eller?

Endret av SondreB
Lenke til kommentar
Apropos skjerm:

Dersom du har en iBook, kan du da koble den til en annen skjerm, og så bruke tastaturet på iBook? Er det dette dere beskriver her? Må du da ha en kabel? Hvor mye koster da denne eventuelt?

 

Skjermen jeg har til pcen heter hp pavilion m703, tror jeg. Funker denne med mac, altså å koble den til iBook? Noen som vet?

Plugger du bare inni samme inngangen som du bruker for kabelen som du har fra kabinettet/harddisken til skjermen da eller?

Jepp. Jepp. Jepp. Ingenting, den følger med (regner med det er en VGA-skjerm). Jepp. Jepp. Øh ... hva? Du får med en overgang du plugger i iBooken, denne plugger du skjermen i og voilá.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...