Gå til innhold

hvilken nettbutikk er best?


Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg canon powershot A40. I og med at jeg ennå ikke har funnet en butikk som selger det, så vurderer jeg å kjøpe det på nettet. Men så lurer jeg på hvilken nettbutikk jeg skal velge. Jeg vil jo at kameraet skal være så billig som mulig, men også til å stole på. Er det noen som har noen råd og erfaringer fra eksempelvis: Databutikken.com, ITButikken, MPX, PCutstyr.no osv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Er det noen som har noen råd og erfaringer fra eksempelvis: Databutikken.com, ITButikken, MPX, PCutstyr.no osv?


 

Sjekk under webshopguiden på hardware.no. Der står det mange erfaringer fra hver butikk

 

+ Du kan lese innlegg som ligger under webshoper her på forumet.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte det samme kameraet hos MPX - du får med batterilader der - De yter god service og du får kameraet raskt (Jeg fikk det 2 dager etter bestilling) . Anbefaler å kjøpe et 128 Mb CF kort i tillegg.

 

:smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: Fjelldal på 2002-06-19 18:03 ]

Lenke til kommentar

Et godt tips når du sjekker web-guider, og ellers alle slags karakterer enten det er på QXL eller andre steder......er å se på de negative karakterene, og karakterer som er gitt 1 og 2 på terningen.

 

Ofte finner du massevis av positive ting, men let etter de dårlige karakterene og se hva de går ut på.

Er det ting du kan leve med ?

Vare det bare et enkelt tilfelle eller er dette noe som går igjen hos den butikken ?

Osv...

 

Jeg har hatt både gode og dårlige erfaringer med f.eks Komplett. Veldig gode erfaringer på service og pris, dårlige på support.

Da kan jeg leve med å kjøpe enkle ting fra dem som minne, skjermkort osv... Men hadde jeg ikke hatt erfaring i å bygge PC selv ville jeg ikke brukt dem pga dårlig support.

 

Stort sett alle butikkene har positive og negative sider. Kan du leve med de negative sidene og prisen er billigst, så er det ingenting i veien for å bruke den butikken.

Lenke til kommentar

Service hos MPX er utrolig bra. De er svært hyggelige og gir rask service.

(De er også billigst på pris)

 

Jeg kjøpte Canon S40 fra MPX. Det viste seg å være en produksjonsfeil på kameraet.

Jeg dro så til Canon Norge for å levere det.

Der fikk jeg høre at det ville ta "ta noen dager" å få reparert det.

 

Dette synes jeg ikke var godt nok. Jeg ringte opp MPX og de kjeftet litt på Canon.

Nå får jeg kameraet. under 24 timer etter jeg leverte det :smile::)

Lenke til kommentar

24 timer er bra..

Men 2 timer etter jeg hadde hentet kamera hos Canon røyk en av pixlene i LCD skjermen på kameraet.

 

Jeg følte meg virkelig snytt av Canon.

De ga drit dårlig service.

De klarer å ødelegge kameraet...

 

Jeg sendte en mail til MPX klokken ca 23.30.

Klokken 08.30 dagen etter ringer Bjørn Erik fra MPX og forteler at han har sendt meg et nytt kamera. Og at det hadde vært fint å få tilbake det ødelagte kameraet slik at han kan ta ut et nytt hos Canon.

 

Dette er service uten sidestykke.

Hele gjengen hos MPX har vært veldig hjelpsomme på telefon og mail. De sto virkelig på for at jeg skulle bli fornøyd.

Hadde alle butikker hatt samme service og pris ville vi forbrukere hatt det bra da!

 

Så min konklusjon er: MPX 100% fornøyd

 

Vennlig hilsen

Kjartan Nilsen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...