Gå til innhold

ødelagt volum knapp! hva gjør jeg?


j0k3r

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har fått ødelagt den øverste knappen på venstre side på mobilen, som man stiller lyden OPP med..

Også står den helt nede på lyden, så jeg hører nesten ikke musikken min, og hører så vidt hva folk sier når jeg snakker i telefonen..

Dette er utrolig plagsomt og neste ikke til å holde ut :cry:

 

Noen som veit hvordan/om det går ann å stille på det inne på mobilen..

Eller MÅ jeg få fiksa den knappeN? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På de aller fleste telefoner kan man stille på lydnivået under innstillinger og ikke bare med de knappene.

Det finnes unntak, så det ville hjulpet om du sa hvilken modell du bruker.

Lenke til kommentar

Hmmm...

Jeg har også rota masse rundt på innstillingene på en kompis av meg sin 6230.

Har ikke kommet over noen volmumkontroll på innstilingene på hans telefon hvertfall.

Kanskje verksted er eneste utvei :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg har kødda ganske mye med mobilen til en venn av meg..

Tar det som en selvfølge at dere skjønner at han har 6230 i den sammenheng at jeg skriver dette

Jeg har flere ganger bladd gjennom innstillingene hans, og jeg har klart å skru opp/ned lyden uten å bruke volumknappen på siden :thumbup:

Men jeg klarer aldri finne tilbake dit, og husker aldri hvor jeg går inn når jeg kommer dit.. :ermm:

Men det kan jo hende jeg roter litt, så verksted er vel eneste mulighet deretter..

Lenke til kommentar

Elkjøp fikser ikke mobilene sine selv heller trur jeg, de sender det vell inn til sånn firma i oslo slik som resten av telefonbutikene gjør.

Bor du i Oslo, så er det trolig bare å ta deg en tur innom, ligger bak oslo city et sted, husker ikke adressen, men det var de som fiksa min Nokia 5510(eller no slikt) for noen år siden. Siden det gikk på garantien skulle de ikke ha noe, og det tokk bare 1 dag:)

Endret av padrepio
Lenke til kommentar

Var hos Elkjøp idag, og hørte litt..

 

De sa de hadde veldig mye å gjøre nå, og trodde ikke jeg fikk tilbake tlf før om 2-3 uker..

Og det gadd jeg ikke ass..

 

Så da sitter jeg her fortsatt da, og må ha på "høyttaler" for å høre hva folk sier når jeg snakker i tlf :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...