Gå til innhold

Hei og hå, jeg skal kjøpe preorder til guildwar nå

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hmm, men jeg vet ikke helt hvor, noen som vet om et sted jeg kan kjøpe det (helst i norge, men trenger ikke) hvor jeg slipper å betale med kredittkort og istedet betale med bankgiro eller lignende?

Hadde vært fint med en liste med forretninger som selger det her i norge om de finnes da:)

Endret av SuperPjokkeN
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Tror ikke det er noen butikker her i Norge som selger pre-order GW.... Har ihvertfall ikke funnet noen selv.

Men denne tyske webshopen gjør...

Der kan du betale ved å overføre penger til deres konto (står på bekreftelsen), eller med paypal.

Var veldig rask behandling når jeg bestillte pre-order key og betalte med paypal...

Skrevet
Tusen takk :) Lurer bare, om jeg kjøper pre-ordern til fullversionen får jeg da tilgang til beta weekends med en gang eller må jeg kjøpe beta kit og da?

Hvis du kjøper et pre-order kit får du med 2 koder, en som gir tilgang til alle fremtidige beta weekends, og en friends key som gir tilgang til en bw.

Og siden neste bw ikke er før den 18 skulle pakken komme frem i god tid. Evt. kan du nøye deg med å kjøpe kun nøkkelene for 15€...

Skrevet

jess, jeg gjorde det, gadd ikke porto så får den sendt til meg i mail.

Men regner du med vi kan se GW i norske butikker rundt release? Guildwars er jo trossalt et genialt spill :D

Skrevet
jess, jeg gjorde det, gadd ikke porto så får den sendt til meg i mail.

Gratulere! Vel anvendte penger :)

Men regner du med vi kan se GW i norske butikker rundt release? Guildwars er jo trossalt et genialt spill :D

Jeg ville bli overrasket hvis det ikke var noen butikker som tok det inn...

Spørsmålet er bare om det vil bli i de store landsdekkende kjedende, eller om det blir mindre spill-butikker som tar det inn individuellt... Håper selvsagt at det blir tilgjengelig i alle butikker, da det vil generere flere salg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...