Gå til innhold

Omtale av Logitech Precision Vibration Feedback Wheel (Xbox)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fin test, men selv om rattet får mye skryt, syns jeg karakteren 6/10 ikke er allverdens...

6/10 er en grei karakter. Når man ser hva som finnes av ratt til PS2 og PC er et ikke riktig å gi det noen høyere karakter, men det betyr ikke at det ikke er verdt å kjøpe. Det koster under 500,-, og gir god valuta for pengene.

Skrevet

Trodde ikke ratt og pedaler til xbox var såpass billig. Rattet virker jo lovende til og med. Jeg bestilte meg ihvertfall et nettopp, 344,- + frakt på psdata. Nå klarer knapt å vente til jeg får det på onsdag.. Da er det bare å plante seg i sofaen og kline i gang litt Colin McRae ja ;)

BTW.. En som hadde skrevet 'mini-omtale' om rattet på komplett.no sa forresten av sugekoppene fungerte helt utmerket.. Har nok mye å si åssen bord du bruker.

Skrevet
BTW.. En som hadde skrevet 'mini-omtale' om rattet på komplett.no sa forresten av sugekoppene fungerte helt utmerket.. Har nok mye å si åssen bord du bruker.

Ja, det har mye å si. Har brukt rattet på litt forskjellige steder, og de kan sitte alt fra imponerende til katastrofalt. :) Glatte, lakkerte overflager eller glassbord (blir vel merker riktignok) er nok best.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...