Gå til innhold

Firmware til D500, hvilken version har du?


JoaJoa

Anbefalte innlegg

For dere som har samsung d500:

 

Kan dere sjekke hvilken firmware dere har?

 

tast: *#8999*8378#

 

Jeg har en av de som kom med de første partiene til norge, og sliter noe fryktelig med begrenset tilgang. Kan ringe ut, inn, og sende meldinger. Men ikke motta.

 

Meldinger som ble sendt når jeg hadde begrenset tilgang har aldri kommet fram.

testet med mobilen til dama idag, sendte 4 meldinger i morges, med forskjellig tidspunkt, og har enda ikke motatt dem etter 14 timer.

 

 

har selv:

 

dec 02 2004

s/w version

d500XBDL2

18:00:02

 

Hadde vært fint om dere kan poste deres firmware og dato, spesielt dere som har fått av de siste partiene..

 

på forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte min for en uke siden på Elkjøp... Har følgende:

 

Dec 11 2004

S/W version

D500XBDL4

20:13:48

 

Sliter også endel med begrenset tilgang, men hjelper litt å sette telefonen til manuell nettverkssøk, for da velger jeg bare søk nettverk hver gang det skjer og alt er tilbake i orden... Noen flere enn meg som får begrenset ofte når man har sendt en sms?

 

Hallvard

Lenke til kommentar
Har også den D500XBEA7, og ting fungerer helt fint her.

 

Litt off-topic: I den menyen man er inne i etter å ha tastet *#8999*8378# ser det ut som det er muligheter for å justere lyden på telefonen en del. Noen som tør å prøve dette? Er litt lav lyd i ørepluggene når man spiller mp3 :)

Ja dette skal være mulig. Var denne menyen man brukte for å skru av kameralyden på andre samsungmobiler, fordi det ikke var mulig på normalt vis.

 

Men det skal være mulig å justere opp lyden ja, men om høyttaler evt andre ting kan bli fucka skal jeg ikke garantere noe imot.

 

E1nits:

Jepp, ta med mobilen der du kjøpte den. Tror du kan levere den på elkjøp også, uansett om du har kjøpt den på expert eller noen annen plass. Evt gå direkte til en service avdeling som fikser det på dagen.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...