Gå til innhold

Sitter fast i KOTOR - bug?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på Tattooine, og skal inn i basen til sandfolka. Den første gangen gikk det greit, jeg tok på meg drakta deres, passerte alle vaktene uten problemer og kom inn i basen. Men jeg hadde ikke med meg oversetter-droiden, så jeg måtte gå igjen uten å få gjort noe.

Etter å ha kjøpt droiden jeg trengte gikk jeg tilbake, nok en gang med klærne til sandfolka, men da jeg kom til deres territorie (etter å ha gått over passet), angriper vaktene meg. Etter litt frem og tilbake dreper jeg alle vaktene utenfor basen (alle angriper meg - selv med klær og et par forsøk på å loade tilbake til før jeg gikk over passet), men det er fortsatt umulig å komme seg inn. Det ser nemlig ikke ut til at turrets-ene utenfor basen tar skade når jeg prøver med blaster rifles på avstand, og hvis jeg nærmer meg med et melee-våpen får jeg opp beskjeden "all party members have been killed" idet jeg så vidt kommer nærme nok til å slå fra meg. Selv om jeg går solo.

Jeg prøver også å snike meg inn med Mission, men hun blir oppdaget før hun har kommet halvveis.

Noen som har peiling på hva jeg skal gjøre? Er spillet ødelagt for min del? I så fall, er det noen der ute med et savegame med en soldier/guardian på Tattooine som er villig til å sende det til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har du ikke en eldre save eller noe da? Herre, man, savet du ikke før du slaktet hele befolkningen der ute? :o :p

Men, uansett så vil jeg anbefale deg å laste ned en cheater og speede deg ut dit med en ny char. Kjip situasjon.

Edit: Eller kanskje du kan flekke på godmode og kverke turretene eller noe da...

Endret av Blib
Skrevet (endret)

Har du ikke en eldre save eller noe da? Herre, man, savet du ikke før du slaktet hele befolkningen der ute? :o :p

>>> Joda, men da jeg slaktet befolkningen var det i desperasjon fordi buggen utelukket alt annet. Jeg har altså inegn saver fra før buggen kom inn i bildet. Det skulle være en autosave når du kom til en ny planet, som ikke ble savet over...

Men, uansett så vil jeg anbefale deg å laste ned en cheater og speede deg ut dit med en ny char. Kjip situasjon.

>>> Kanskje, hvis ingen der ute har en save til meg, som nok er tvilsomt.

Edit: Eller kanskje du kan flekke på godmode og kverke turretene eller noe da.

>>> Det er jo verdt et forsøk. Noen her som har kommandoene/kodene?

Endret av sistemann
Skrevet

Skal sjekke om jeg har noen saver på ¨hjemmepcen, sitter på skolen nå.

Forresten, hvis du har kommet deg inn og slaktet alle så trenger du ikke å gjøre noe mer der inne, så da kan du jo bare gå videre i spillet? ^^

****SPOILER****

Dette er det du skal gjøre videre på Tattooine:

Det er 3 ørken-deler. Den første er der du kommer ut, der hvor den store maskinen står. Den neste er der hvor du var nå, der hvor den sandpeople-campen er. Den siste er den som er viktigst, det er der du får tak i neste star map, og det er der du skal "sloss" mot en drage osv. Hvis du nå har slaktet alle i sandpeople-campen så skal du videre til ørkenområde nr 3.

****SPOILER END****

Hvis du ser i spoileren så ser du hva du skal gjøre videre, gå dit og sjekk om det er der du skal, du skal jo egentlig ikke trenge å være i sandpeople-campen lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...