litland Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Lurte på hva det råeste av redigerings program som finnes er?
Jarmo Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Dette er vel OK ? http://avid.com/products/xpresspro/
litland Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Skrevet 3. februar 2005 ok? Er de t råere enn adobe premiere å slikt?? kan du gjøre "alt" i det?
Jarmo Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 ok? Er de t råere enn adobe premiere å slikt?? kan du gjøre "alt" i det? Såvidt jeg vet bruker NRK AVID programmer.....
litland Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Skrevet 3. februar 2005 Tenker på redigering der jeg legger til spesial effekter
chma Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Finnes ikke ferdige spesial effekter;) De beste koster uansett mer enn hva du sikkert har lyst å bruke uansett.
Dykkern Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Adobe After Effects er ikke så gal hvis du skal legge på effekter, animere osv. Men til selve videoredigeringen ("klippingen") bruker du selvfølgelig et dedikert videoredigeringsprogram av typen Avid, Premiere, Impression ++++
litland Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Skrevet 3. februar 2005 okei. da forstår jeg. Det jeg skal prøve å gjøre (hvis det går) er: Fra manus: Vi zoomer inn på et kart. Når vi kommer nærmere ser vi en øy. Vi zoomer lengre inn. Kartet brenner bort fram midten og vi ser et lite hus, vi fortsetter gjennom et knust vindu. Inne i huset sitter to menn som diskuterer. Lar dette seg gjøre. Er ikke akkurat verdensmester i dette . Kan klippe å sånnt i pinnacle, men har ikkje gjort noe mer liksom. Tenker på å animere litt. Noem tips?? Takker for alle svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå