-Teddy- Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 (endret) Jeg har problemer med "Serious Samurize" og har reinstallert det noen ganger, uten at det funker bedre. Jeg vil prøve å fjerne register filene, og trenger dermed et slikt program da jeg ikke orker å lete i åresvis gjnnom registeret selv. Noeno som kan linke til en download? Leter selv, men kan trenger litt hjelp. EDIT: Med en gang jeg postet denne fant jeg seff noe... Men dere kan godt poste noen alternativer. EDIT2: VAr sånn scan shit det, skal ha noe som lister opp masse programmer og har slik slet funksjon jeg, har hatt et slikt program før engang. het Jw15Powertools eller noe i den duren. Endret 3. februar 2005 av -Teddy-
riktig Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Easy Cleaner Uunnværlig program som fikser registeret, pluss andre kjekke småting.
_Adler_ Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Hei! Spinel Clean & Tidy 1.5 er akkurat det programet du trenger. Det er lite, gratis og bruker lite ram. Det rydder også på dataen; temp filer o.l. Det virker sikkert slik som det programmet SirMaximus anbefaler, men nå har du i alle fall 2 progam å velge mellom... Hilsen Daniel
-Teddy- Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Skrevet 3. februar 2005 Har funnet det programmet jeg brukte før jeg. Men takk allikvel.
Theoneask Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 CCleaner.. bra program til å rydde opp ting med. Ellers bruker eg Regisry Mechanic til å rydde i registeret. Treng å registere den nyaste versjonen får å få fjerna alt det finner men det går jo alltids ann å gjere lett nok
-Teddy- Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Skrevet 17. juli 2005 hvilke program var det du brukte før som du fant? Ah, nå er det lenge siden igjen. Tror det het "Jw15Powertools" eller noe i den duren.
Håvard Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Ah, nå er det lenge siden igjen. Tror det het "Jw15Powertools" eller noe i den duren. Ok Jeg får laste ned å prøve det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå