Gå til innhold

Ang. Pre-order kit og 11 feb.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en butikk har f.eks 100 forhåndsbestillinger på WoW. Vil det si at de da legger 100 stk. til siden slik at de ikke blir utsolgt for oss som har forhåndsbestillt?? For vi har vel rett på spillet med en gang det er release date?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har i teorien rett til spillet på slippdatoen, om dette blir praktisert i alle butikker er jeg ikke sikker på. Elkjip pleier å være treige på slikt, men står man på sitt bør det være en grei sak.

Gjest member-60584
Skrevet

jeg bestilte pre order fra avalon.no.. lurer på om de sender ASAP til meg eller må jeg bestille på nytt? og oppgi info om at jeg bestilte pre ordern før det?

Skrevet

Dette gjelder for de som har forhåndsbestilt fra gamezone.no - og bør vel være gyldig for de fleste nettbutikker: alle som har forhåndsbestilt vil bli prioritert først - det er jo nettopp det som er en forhåndsbestilling. Du bestiller varen for å være sikker på at du får den. Iflg. den informasjonen jeg sitter på, vil antall kopier av World of Warcraft i første omgang være begrenset til 5-5500 i Norge. Det kommer selvsagt flere partier, men det vil nok være noe tid mellom hver gang et nytt parti ankommer.

Ellers ser jeg selv frem til å møte mange fremtidige fiender og allierte på en av World of Warcraft sine PvP-servere :cool:

Jardar

Daglig leder

Gamezone NO AS

Skrevet

Så der vi kjøper beta kittet(f.eks spiderman) holder av en kopi av WoW til oss, får det er vel mening at vi som har kjøpt beta kittet skal få spillet når det blir sluppet?

Fikk en lapp av han fyren på spiderman som sto i kassa når jeg kjøpte kittet, og den skal jeg vise når jeg skal hente spillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...