Gå til innhold

trenger erfaring fra Kenwood KRF-X9080S..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mitt tips er nok Onkyo TX-SR602E til 6995,-. Denne ble kåret til beste flerkanalsforsterker i budsjettklassen hos Lyd&Bilde. Dette er en av de beste flerkanalsforsterkerne under 10.000,-. Den slår Harman/Kardon AVR 330 på alle punkter...

Onkyo'n er helt sikkert bra greier,men du har tydeligvis ikke fått med deg at H/K AVR 330 også står på den anbefalt flerkanalsforsterker"0-10.000 lista" du sikter til.

Onkyo'n koster 1000lappen mer også.

Lenke til kommentar
Onkyo'n er helt sikkert bra greier,men du har tydeligvis ikke fått med deg at H/K AVR 330 også står på den anbefalt flerkanalsforsterker"0-10.000 lista" du sikter til.

Onkyo'n koster 1000lappen mer også.

Joda, jeg vet at den står på den listen du tenker på. Men om du leser årskavalkaden som kom i januar, så finner du ut at Onkyoen slår den på alle punkter. I det samme nummeret står H/K'en oppført til 7995,-. Dermed er det sikkert mulig å få Onkyoen til en bedre pris også...

 

Jeg ville ikke tenkt meg om engang...

Lenke til kommentar
Noen som har noen erfaring fra denne forserkeren???

Er dette noe kvalitet? siden det er 130 watt på den og den koster bare 6 lapper.

http://www.deal.no/produkt.cfm?kid=366&id=...4&spec=yes#spec

Må si meg enig med egemur.IKKE kjøp den der! Det er 7*130 jallawatt som er oppgitt. Det er rett og slett møkk i forhold til andre recivere i samme prisklasse.

Edit:Kenwooden trekker bare 300 watt fra strømnettet.Det sier seg selv da at de 7*130 wattene ikke er mye å skryte av.Til sammenligning trekker Harman/Kardon AVR-330 maks 890 watt.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar
Joda, jeg vet at den står på den listen du tenker på. Men om du leser årskavalkaden som kom i januar, så finner du ut at Onkyoen slår den på alle punkter. I det samme nummeret står H/K'en oppført til 7995,-. Dermed er det sikkert mulig å få Onkyoen til en bedre pris også...

 

Jeg ville ikke tenkt meg om engang...

Har det bladet,og jeg kan ikke se H/K'n står nevnt et eneste sted i omtalen av Onkyo'n.Så hvor du finner ut at Onkyoen slår den på alle punkter,skjønner jeg ikke.Personlig tror jeg H/K'n har mer drag i bunn.Nå er verken det Lyd&Bilde eller det vi anbefaler her noen fasit,det er til slutt egne ører og lydsmak som skal avgjøre. Vi kan vel uansett være enig om at begge forsterkerene er et hav bedre enn Kenwood'n. :)

Lenke til kommentar
Har det bladet,og jeg kan ikke se H/K'n står nevnt et eneste sted i omtalen av Onkyo'n.Så hvor du finner ut at Onkyoen slår den på alle punkter,skjønner jeg ikke.Personlig tror jeg H/K'n har mer drag i bunn.Nå er verken det Lyd&Bilde eller det vi anbefaler her noen fasit,det er til slutt egne ører og lydsmak som skal avgjøre. Vi kan vel uansett være enig om at begge forsterkerene er et hav bedre enn Kenwood'n. :)

Jo, vi er enige begge to i at det er noen av de beste produktene i klassen. Men om du leser i testen for H/K'en og ser på poengene den har fått. Deretter sammenligner du de med poengene Onkyo'en har fått. Så vil du se at den slår H/K'en på alle punkter. De kan godt sammenlignes med hverandre, da de er i samme klasse begge to.

 

Jeg skal være enig i at man ikke bare skal høre på hva Lyg&Bilde har og si. Men man har ihvertfall et godt ugangspunkt for hvilke produkter man skal ta seg tid til å høre på...

Lenke til kommentar
Jo, vi er enige begge to i at det er noen av de beste produktene i klassen. Men om du leser i testen for H/K'en og ser på poengene den har fått. Deretter sammenligner du de med poengene Onkyo'en har fått. Så vil du se at den slår H/K'en på alle punkter. De kan godt sammenlignes med hverandre, da de er i samme klasse begge to.

Ser du videre i bladet,så får Denon AVR-3805 som koster 10,998,- dårligere på lyd totalt 9+/8+, enn Onkyon'n til 6995,-som får 10 blank.Allikevel så er Denon forsterkeren Lyd&bildet's referanse i 10,000kroners klassen.Du må være obs på at det ikke går an å sammenligne poengene direkte opp mot hverandre.Det er sammenheng mellom pris og poeng.Akkurat det,er det mange som ikke har fått med seg.

Endret av egmur
Lenke til kommentar
Ser du videre i bladet,så får Denon AVR-3805 som koster 10,998,- dårligere på lyd totalt 9+/8+, enn Onkyon'n til 6995,-som får 10 blank.Allikevel så er Denon forsterkeren Lyd&bildet's referanse i 10,000kroners klassen.Du må være obs på at det ikke går an å sammenligne poengene direkte opp mot hverandre.Det er sammenheng mellom pris og poeng.Akkurat det,er det mange som ikke har fått med seg.

Som jeg sa i forrige innlegg. Man kan sammenligne Onkyoen og H/K'en fordi de er i samme klasse. Man kan ikke sammenligne hva som helst der. Den Denon du trakk fram er en klasse over de tidligere nevnte. Men innen hver klasse kan man sammenligne poengene.

Lenke til kommentar
Som jeg sa i forrige innlegg. Man kan sammenligne Onkyoen og H/K'en fordi de er i samme klasse. Man kan ikke sammenligne hva som helst der. Den Denon du trakk fram er en klasse over de tidligere nevnte. Men innen hver klasse kan man sammenligne poengene.

Hvilken klasse er det du mener?Det er sammenheng mellom pris/poeng,så etter dagens pris ville H/K'n som er satt ned med 2000,- trolig fått mer poeng etter L&B sitt system.Det går ikke an å sammenligne poengene på forskjellige produkter opp mot hverandre,untatt hvis produktene koster nøyaktig det samme.Personlig syns jeg måten Lyd&bildet gir poeng,er utrolig forvirrende.

Det er den bastante påstanden din om at Onkyo'n slår Harman/Kardon AVR 330 på alle punkter,når du kun sammenlingner poengene jeg reagerer på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...