Gå til innhold

Spørsmål om Rogue, Alliance

Anbefalte innlegg

Skrevet
EDIT: Shadowmeld funker forresten ikke når men er i stealth. Får opp at jeg er i better mode allerede når jeg prøver å bruke shadowmeld når jeg er i stealth.. har ikke prøvd andre veien da..

som sagt, det er en Passiv bonus... Dvs. at du får bonusen bare du er night elf og har shadowmeld. du trenger ikke bruke shadowmeld

Å? Du kan jo enable denne. Så hvis den er passiv hvorfor kan man enable den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
EDIT: Shadowmeld funker forresten ikke når men er i stealth. Får opp at jeg er i better mode allerede når jeg prøver å bruke shadowmeld når jeg er i stealth.. har ikke prøvd andre veien da..

som sagt, det er en Passiv bonus... Dvs. at du får bonusen bare du er night elf og har shadowmeld. du trenger ikke bruke shadowmeld

Å? Du kan jo enable denne. Så hvis den er passiv hvorfor kan man enable den?

Mener å huske at shadowmeld er racial, det vil si at den kan aktiveres. :whistle:

Skrevet
Jeg har hørt at Rogue sliter litt (PvP) på høyere level's. Stemmer det ?

Ja, det kan stemme. Mot melee-klasser vil en rogue slite ekstremt da den ikke har nok liv til å kunne få smekk i særlig mange sekunder. Mot castere går det litt bedre, og en flink rogue kan få interruptet spellsene nok til at han får drept casteren.

Skrevet

Eneste sjangsen en warrior har mot en rogue nå (ca like flinke spillere) er om warrior bruker retaliation. Den er på en 30min(?) cooldown så hvis roguen er smart så stikker den bare unna i de 20sek eller hvor lenge den varer. Så jeg vil ikke si at rogue sliter ekstremt mot melee klasses.

Faktisk går vel rogue for å være en av de beste PvP-klassene både på høy og ikke-høy level :)

Skrevet
Hvor står det at den er passiv også?

side 2 andre innlegg

"Rogues and Druids with shadowmeld are more difficult to detect while stealthed or prowling"

det vil si at den gir en passiv bonus til stealth og prowl

Skrevet
Hvor står det at den er passiv også?

side 2 andre innlegg

"Rogues and Druids with shadowmeld are more difficult to detect while stealthed or prowling"

det vil si at den gir en passiv bonus til stealth og prowl

Tja, kommer litt an på hvordan du tolker den setningen. Det står ikke helt klart (for meg) at det gir en passiv bonus... men det er sikkert bare meg som er treig...

Skrevet
kom gjerne med andre måter man kan tolke den setningen på :)

Hvis man først er i shadowmeld, SÅ bruker man Stealth... kanskje... for andre veien går ikke...

Skrevet (endret)

nei nei og atter nei... man bruker ikke shadowmeld i stealth eller omvendt. Er det så vanskelig å skjønne at shadowmeld skillen også gir en passiv bonus som gjelder når du skrur på stealth som rogue, eller prowl som druid i catform. Må det stå "PASSIVE" klistret over skillen med store bokstaver for at dere skal tro det eller?

Endret av apollox
Skrevet (endret)
nei nei og atter nei... man bruker ikke shadowmeld i stealth eller omvendt. Er det så vanskelig å skjønne at shadowmeld skillen også gir en passiv bonus som gjelder når du skrur på stealth som rogue, eller prowl som druid i catform. Må det stå "PASSIVE" klistret over skillen med store bokstaver for at dere skal tro det eller?

ja :D

Uansett takk for infoen! :thumbup:

Endret av Gainwardrobe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...