Gå til innhold

En god nyhet - og en dårlig (Ringenes herre)

Anbefalte innlegg

Skrevet

:thumbup: Den gode: Oppdateringen til The Battle for Middle-earth har kommet, under 1.01

:thumbdown: Den dårlige: EA har rotet bort filen :thumbdown:

Er det noen andre her som har klart å hente ned filen, bortsett fra automatisk oppdatering?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd en titalls ganger med automatisk oppdatering. Beskjeden er utvetydig hver gang jeg starter nedlastningen: Finner ikke filen.

Må innrømme jeg er en smule frustrert nå, men det går vel over. Får håpe den dukker opp. I beste fall skyldes det stor trafikk.

Skrevet

Hehe, er det ikke typisk? Etter å ha prøvd uttallige ganger og poster problemet, så løser det seg. Patchen dukket plutselig opp. Dette er nytt:

Versjon 1.01 - 17. januar 2005

Problemer som er rettet:

1. NYE FLERSPILLERKART LAGT TIL

• Nord-Ithilien

• Svartporten

• Fangorns utkant

2. KOMMUNIKATOR LAGT TIL - Hvis du trykker Ctrl+Enter hvor som helst i

online-menyen, også i en online-kamp, får du opp den nye kommunikatoren.

Dette er et godt hjelpemiddel for å legge til, fjerne og chatte med brukere

du har på vennelisten.

3. ENDRINGER I SPILLBALANSEN

• Trommeslagertrollet får full helse når det når nivå 2.

• Skaderadiusen til hodeoppgraderingen til Mordors katapulter har økt.

• Entene tar mer skade fra sverd og spydangrep.

4. ENDRINGER I HURTIGKAMPER - 1 mot 1-kamper er nå begrenset til kart øremerket

denne typen kamper. Det samme gjelder 2 mot 2-kamper. 2 mot 2-kart kan ikke

lenger brukes i kamper 1 mot 1, og 3 mot 3-kart kan ikke lenger brukes i

kamper 2 mot 2.

5. ONLINE-JUKS - Alle kjente online-juksemetoder er sperret, inkludert penge- og kraft-hacks.

6. FIKSING AV PROGRAMFEIL - Enkelte nettverksfeil er rettet opp, samt andre

enkeltspiller- og flerspiller-feil.

Det ryktes for øvrig at balansen skal justeres til neste patch, som kommer i februar.

Gjest member-60584
Skrevet

for noen newbs, de hakke fiksa flammepilan en gang....

Gjest member-60584
Skrevet
for noen newbs, de hakke fiksa flammepilan en gang....

Kanskje pilene ska vær slik?

flammepilan er imba som fy... flammepiler har bare 1 counter og det er flammepiler... så det blir flammepiler vs flammepiler i hvert eneste game!

Skrevet

"sure" fire arrows er helt fine.

spesielt når fire arrows er det eneste som er en bra counter mot dem.

sikkelig gøy for folk som liker litt variasjon

Skrevet (endret)

hm..offer syns alle egentlig Gandalf er så sjukt bra?

er jo ikke SÅ overpowed da....han er den beste heroen, greit, men det hadde jo bare vært kjedelig om alle var like?

en må jo være best alikavel...så hvorfor ikke følge filmen og boka og la det bli Gandalf?

Han har mange spells...som gjør det vanskelig å holde styr dem og da får man ikke utnyttet han 100%. En Witchking knerter jo Gandalf ganske greit hvis han er alene, og ikke rekker og ta Istari light fordi han blir (hvis du tenker taktisk) angrepet av f.eks en mumakil på samme tid....ikke at dette skjer så ofte, men det jeg vil fram til er at ikke Gandalf er så sinnsykt god som man skal ha det til....jeg for min del liker Gimli og Legolas best og bruker nesten alltid disse....Legolas oppå muren sammen med et par bataljoner elven warriors som han har trent opp, og gimli som farter rundt og erobrer outposter og camper.

EDIT: Min menig ;)

Endret av figure_02
Gjest member-60584
Skrevet
Gunners' date='03/02/2005 : 15:09'] De er der for en grunn som alt annet!! Hvorfor skal det fikses pga at du syns det er dumt??

hahaha har du spilt det jævla spillet i det hele tatt? please ikke kom å si noe sånt når du ikke har en anelse over kordan en RTS skal være....

når flammepiler er den eneste countern mot flammepiler og flammepiler er det eneste folk går siden det er så bra. fatter du ikke ka som er galt da? seriøst...

figure_02, eh? noe må jo være best? noen gang spilt en RTS? når noe er best så ødelegger det spillet...

Skrevet

Spiller det faktisk flere timer daglig jeg.. Du kan f.eks. bruke hester evt. ulver? Hvis ikke dette funker vet ikke jeg...

Gandalf kan drepe en 400 mann hær med en eneste magi (level 10)!!

Er ikke dette overpowered?

Jeg synes det er et bra spill men denne patchen gjorde det verre på et punkt. Banene!! Har spilt 6 kamper på internett etterpå og de har vært på 2 maps..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...