Bromlexl Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Etter å ha prøvd betademoen av Sunrise så har det plantet seg et smil i ansiktet mitt. Det stråler av glede og håp. Jeg må si at jeg hadde noen forventninger til SUnrise. De fleste ble innfridd med renter. Hva synest dere om det? Bra/dårlig? Jeg synes at det har stort potensiale. Grafikken var fin og On the rooftop again var som den bilreklamen der de kjører rundt i byen. Nesten som en berg og dalbane. Dritfett
Elendil Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Skal prøve den snart. Trackmania er jo ganske kult da.
Bromlexl Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Skrevet 3. februar 2005 TrackMania er kult. Sunrise er rått.... Etter å ha brukt for mye tid på det så må jeg si at det er MEGET avhengighetskapende. Jeg kunner rive meg litt løs for å skrive denne posten og spise. Men det er fart og moro i stor klasse. Nadeo har med Sunrise komt opp med de store gutta, mener ivertfall jeg. Grafikken er nice og gamplayet er TM's trademark Anbefales
Melfacion Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 må prøves satt og spilte trackmania:powerup i hele går...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå