kanders1 Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Hei! Jeg har et domene hos B-one.net og lurer på følgende Er det noen som har fått til å kjøre Coppermine Gallery hos dem. Har fått innstalert det men får ikke til å lastet opp bilder. Så før jeg begynner å leite etter feil så hadde det vært greit om jeg fikk tilbakemld fra noen der ute om dem hadde fått det til eller ikke hos b-one :!: Hilsen Kenneth
harald_ Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Du får installert, aka ingen SQL errorer ellerno?
kanders1 Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Skrevet 2. februar 2005 (endret) Ja, fikk beskjed om at alt gikk ok under innstalasjon. men når jeg laster opp bilder så får jeg denne mld Internal Server Error The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error. More information about this error may be available in the server error log. Endret 2. februar 2005 av kanders1
Admin'c Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 du har nok installert noe feil, har du lest manualen skikkelig? Jeg vet ikke om man må lage en database på forhånd. sqlserveren virker vel, hvis ikke så hadde du vel ikke fått kontakt med den fra cpanel eller hva du bruker
kanders1 Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Skrevet 2. februar 2005 Sendte en mail til suport men fikk et noe tåkete svar tilbake. Hej Vi kan ikke garantere at den vil virke. Med vennlig hilsen / Best Regards SUPPORTEN ---------------------------------- B-one Esromgade 15, opg. 1, 4. sal DK-2200 København N Fax.: +45 70 20 58 72 Web-site: http://www.b-one.net --------------------------------- Man må ikke lage en base på forhånd skripte skal ordne alt, i alle fall sånn jeg har forstått det. http://coppermine.sourceforge.net/ Er det noen som har fått det till å virke med B-One? Kenneth
Greven22 Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Kan det ha noe med at de kjører php safemode.. ? Mener jeg har hatt litt problemmer med B-one for en stund siden, det gjaldt en gjestebok og diverse andre php saker men..
Moonshine Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 (endret) Sjekk versjonskrav i coppermine, og så sjekker du versjonen av mysql/php på b-one.net. Jeg har kjørt coppermine feilfritt på b-one.net. Sist jeg sjekket (noen måneder siden), var b-one på etterskudd når det gjelder oppdatering av mysql. Jeg fikk da ikke brukt noen av de nyeste funksjonene i mysql rett og slett fordi de ikke var støttet av b-ones mysqlmotor. Hvis dette viser seg å være tilfellet, bruk en eldre versjon av coppermine. editen var en skrivefeil Endret 3. februar 2005 av (jonas)
kanders1 Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Skrevet 3. februar 2005 (endret) takker for tilbakemld, skal teste ut forslagene deres Kenneth Endret 3. februar 2005 av kanders1
kanders1 Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Skrevet 3. februar 2005 Sjekk versjonskrav i coppermine, og så sjekker du versjonen av mysql/php på b-one.net. Jeg har kjørt coppermine feilfritt på b-one.net. Sist jeg sjekket (noen måneder siden), var b-one på etterskudd når det gjelder oppdatering av mysql. Jeg fikk da ikke brukt noen av de nyeste funksjonene i mysql rett og slett fordi de ikke var støttet av b-ones mysqlmotor. Hvis dette viser seg å være tilfellet, bruk en eldre versjon av coppermine. editen var en skrivefeil Hadde du problemer med å laste opp bilder over en hvis størrelse?
kanders1 Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Skrevet 3. februar 2005 Nå funker det, gjorde susen med en eldre utgave av Coppermine. Takk for tipset. Kenneth
Moonshine Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Joda, bare hyggelig. Send også en mail til b-one, der du adresserer deres oppdateringsegenskaper under "dårlig/ufullstendig".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå