Memphis™ Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Når man åpner Valve Hammer Editor 3.4 første gang må man fikse innstillingene på "Configurations Valve Hammer Editor" for å kunne lage mappen. Det går fint, men på "Textures" i "Configurations Valve Hammer Editor" vinduet finner jeg altså ikke WAD-Filen Kan noen hjelpe å guide meg frem til WAD-filen..??!?!...plz
Memphis™ Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Skrevet 7. februar 2005 Det må da være noen som kan det??!!? det er vel noen CS:S mappere som er registrert på dette forumet!?!
galaxee Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 trykk "add wad" og finn cstrike mappa di! eks: C:\Valve\Steam\SteamApps\username\counter-strike\cstrike Her ligg alle wad filene
Bear^ Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Jeg er en CS:S mapper, og jeg bruker Hammer 4 til å lage brett til source spill, dvs du laster bare ned Source SDK, der ligger alt du trenger. Source kjører heller ikke på WAD filer, så det er ganske naturlig at du ikke finner dem. Texturene til Source blir lastet etter en definisjon fra gameinfo.txt.
galaxee Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 du kan ikke lage source maps med Valve Hammer Editor 3.4 ! den er til gamle hl1/cs1.6 4.0 er til HL2/source motoren og bruker materials/wad Er det cs 1.6 eller source du skal lage map til?
Memphis™ Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 (endret) du kan ikke lage source maps med Valve Hammer Editor 3.4 ! den er til gamle hl1/cs1.6 4.0 er til HL2/source motoren og bruker materials/wad Er det cs 1.6 eller source du skal lage map til? skal lage CS source map, men hvor finner jeg programmet til å lage det?? !!EDIT!! glem det!! fant det nå..............er bare en n00b........hittil Endret 8. februar 2005 av Memphis™
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Hvorfor spørre når Bear^ allerede har sagt hva det heter? Google it!
wunderbaum Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Hvis du er sånn nogen lunde stabil i engelsk har du noen tutorials her! Der står egentlig alt du trenger å vite så lenge du er noob i mapmaking
Memphis™ Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Skrevet 9. februar 2005 (endret) Hvis du er sånn nogen lunde stabil i engelsk har du noen tutorials her! Der står egentlig alt du trenger å vite så lenge du er noob i mapmaking Takker og bukker Kanskje det kommer en map fra meg engang i fremtiden Endret 9. februar 2005 av Memphis™
Flexxynoob Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 ja jeg har søkt i gjønnom hele GOOGLE og finner ikke valve hammer 4.0 kan noen gi link eller noe ?
neadii Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 dette er en nesten 2 år gammel tråd. :S rapportert
Anbefalte innlegg