Gå til innhold

ThermalRock Circle Case by Thermaltake

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

enlargedViewFinal.jpg

Sjekk det nydelige kabinettet!

Og lurer på en liten ting, det står:

Psdata:

Støttet hovedkortformfaktor: Utvidet ATX (E-ATX)

leverandøren:

Motherboard Form Factor: 12” x 9.6” ATX, 9.6” x 9.6” Micro ATX, 12” x 13 x Extended ATX

Det vil da si at man kan bruke et vanlig ATX hovedkort (system) i den? (vet det er dumt sp.mål, men må være sikker)

Endret av _tHokA_
Videoannonse
Annonse
Skrevet

trenger jo ikke å bruke den CD skifteren, men slik som på bildet så hadde det vært kult og pakket inn CD plater med svart flate for å få det litt stylish :)

Skrevet

Jeg vet ikke, men det ser mest ut som den "armen" kan gå opp og ned. (syns det svarte ligner et spor)

Men jeg har seriøst ikke peiling. LØP OG KJØP du :p

Skrevet

du kan nokk bruke vanlig atx ja!

Men jeg lurer selv på en ting, har den "cd-veksleren" noe funksom? kan man spille av cder ol.? eller er den bare for oppbevaring av cder??

Skrevet
Men jeg lurer selv på en ting, har den "cd-veksleren" noe funksom? kan man spille av cder ol.? eller er den bare for oppbevaring av cder??

man kan nok spille av cd'r og skifte mellom de 4 Rommene ja..

mener jeg har sett lignende funksjon på et sterioanlegg..

Skrevet

Sjekk det nydelige kabinettet!

Og lurer på en liten ting, det står:

Psdata:

Støttet hovedkortformfaktor: Utvidet ATX (E-ATX)

leverandøren:

Motherboard Form Factor: 12” x 9.6” ATX, 9.6” x 9.6” Micro ATX, 12” x 13 x Extended ATX

Det vil da si at man kan bruke et vanlig ATX hovedkort (system) i den? (vet det er dumt sp.mål, men må være sikker)

tror nokk den "armen" kommer til å dette sammen etter ein stund :no:

Skrevet

man kan nok spille av cd'r og skifte mellom de 4 Rommene ja..

mener jeg har sett lignende funksjon på et sterioanlegg..

Dette er jo bare en kopi, det er ingen leser der. Den er til oppbevaring av cder. :roll:

Skrevet
Dette er jo bare en kopi, det er ingen leser der. Den er til oppbevaring av cder. :roll:

ja, var nesten litt for godt til å være sandt!

Men uansett, sikkert bra kabbis detta da, men 2x120mm vifter og oppned hk plate som kan være litt praktisk om du har vannkjøling å er redd for lekaske (så lenge det bare går på cpu da seff). :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...