Gå til innhold

hvor laste ned linux

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på hvor jeg kan få lastet ned Linux Fedora Core3?

Jeg vet om www.linuxiso.org, men der får jeg ikke lastet ned Fedora Core3 CD4.

Har prøvd i mange dager nå, men det går ikke. Noen som vet om noen andre plasser jeg kan laste det ned fra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet dette er veldig offtopic, men dog relevant:

Nøkkelen til sukses ser google. Hadde du søkt, hadde du garantert funnet fedoras download-sider. Søking er alfa og omega for å komme noe sted med Linux.

Skrevet

Ja, CD4 er ikke rescue CD. Hvor mage av CD'ene du trenger avhengier av hvilke programer du installerer når du installerer hele Fedora. Last ned alle 4 for sikkerhet skyld :thumbup:

Skrevet
Ja, CD4 er ikke rescue CD. Hvor mage av CD'ene du trenger avhengier av hvilke programer du installerer når du installerer hele Fedora. Last ned alle 4 for sikkerhet skyld :thumbup:

CD4 brukes vel bare til server?

Skrevet

Hmm, jeg veit ikke helt hva som er på CD4. Men han sa ikke noe om at han ikke skulle bruke den som server... Så det er jo best å være på den sikkere siden, eller hva? ;)

Skrevet

Hvis du har en annen pc i huset (helst med linux ol. - da kan den dele ut på NFS. FTP og HTTP er også mulig), kan du laste ned alle cd'ne - inklusiv rescue-cd. Så legger du disse i en katalog, brenner ut rescue CD på cd-rw, og booter. Ber den om å installere over nettverket.

0 cd'r brukt, masse tid spart.

Leeenge siden jeg faktisk har brukt noen cd'r på distroer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...