Exeter Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 (endret) LAN folk på kornet.. http://lotl.cc/humor/lanpeople.xs Endret 1. februar 2005 av Exeter
Exeter Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Skrevet 1. februar 2005 (endret) 1 Endret 1. februar 2005 av Exeter
aadnk Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 har du sitt på LAN linken? Fungerte fint den. Uansett: :!:
ka1ser Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Virkelig beskrivende Vi er en gjeng på 7-8 stykk som stadig laner, sist i helga. Kjenner hver og en igjen.. Hvis du leser dette Mats, så er di forskjellige personene slik: The Invisible Man - Erik (vi måtte sende cs som ei zip fil over msn i helga) Mats er vel også invisible på nettverket Red-Beard and Peg-Leg - Jeg og Anders som overfører filmer fra Erlend The Re-Installer - Anders aka format: c anders.. ingen tvil The Audiophile - Erlend me satanmusikken Mr. Time-zone - Kim Andre; satt med bota natt til søndag da de fleste lå å sov Mister Angry - Vidar spesielt. Men det er flere som klikker i CS Senator Cinema - Marius (satt å så hele Bad Boys lørdagen) AWPenis licker - Melby Mr. Small Bladder - fan ka du pessa på lan Mats! Mr. N00b! - Stakkars Erik, klarte nesten ikke å få med sæ pc'en på lanet. The Mighty Stephen Hawking - Trur æ å du kjenn oss igjen her Mats... The Exot - Erlend med Diablo 2 osv.. og Marius The Strategy buff - Erlend igjen The Finally Got A Girlfriend - Ingen spesielle.. men kanskje heller jentan som kommer... Mistar PEEPERS - Melby The Chef - Anders (pappa gav han kallenavnet "kokken" under lanet hos meg Loler - Hele gjengen eller? The CPL God: Jævla nerd Mats Svært intern humor.. Nevnte kanskje meg selv litt for få ganger.. ka du syns Mats?
miniPax Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 # The Re-Installer: (...) Characteristics: Spends most of the night watching progress meters and installing everything else on top. Under no circumstances will he possess a valid product key for his particular version of Windows. Høres altfor ofte ut som meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå