Kurt P Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Jeg er vel så og si et fan av Diablo 2 ( LOD) og mener å ha hørt at det er noe snakk om 3ern, noen som fastslå dette? Er spillet under utvikling?
Darth Kjell Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Bill Roper, tidligere Blizzard North-guru, sa i et intervju like etter LoD-lanseringen at teamet var litt lei av Diablo, og at de hadde lyst til å gjøre noe annet. Nå er ikke Roper i Blizzard lengre, uenigheter med Vivendi. Kan være de ville lage en oppfølger til. Tror de vil komme med et helt nytt spill først (ikke War/StarCraft/Diablo). Det jeg er helt sikker på er at før eller siden vil Diablo III komme, ligger mye penger i det.
blacktower Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 (endret) Rapporteringen av denne tråden var meget informativ, så jeg får sitere den: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...333&hl=diablo+3 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...754&hl=diablo+3 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...840&hl=diablo+3 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...621&hl=diablo+3 Need i say more? Men, de andre trådene var gamle, så denne får leve. Edit: Også ikke latterliggjøring av brukere eller metadiskusjoner om forumets eksistens i denne tråden. Innlegg slettet. Endret 1. februar 2005 av blacktower
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Skal Blizzard starte på en ny oppfølger, så tror jeg at starcraft er den neste for tur
nd4spd Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Skal Blizzard starte på en ny oppfølger, så tror jeg at starcraft er den neste for tur World of Starcraft
Darth Kjell Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Skal Blizzard starte på en ny oppfølger, så tror jeg at starcraft er den neste for tur Men det var ikke Blizzard North som lagde StarCraft. Blizzard North har jobbet med noe helt siden LoD, vi vet bare ikke hva enda. De som har lyst på noe StarCraft, de kan glede seg til StarCraft: Ghost (PS2, Xbox og GC). Swinging Ape driver på med det nå tror jeg. Det er ikke et RTS, men StarCraft-universet kan brukes til minst like mye som WarCraft-universet.
Kurt P Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Skrevet 2. februar 2005 Med andre ord : det er ingen sikre kilder på at Diablo 3 er under utvikling ?
Darth Kjell Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Med andre ord : det er ingen sikre kilder på at Diablo 3 er under utvikling ? Riktig
Darth Kjell Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Nå sier ikke dette noe om de jobber med Diablo III, men de driver i allefall på med et RPG. Fra utlyst ledig stilling hos Blizzard North: Lead Game Designer Blizzard North is looking for an experienced Game Designer to help lead the team that designed Diablo and Diablo II. The ideal candidate would be a talented and motivated individual with great design instincts and strong leadership skills. Required Qualifications * Shipped at least one AAA title as Lead Game Designer. * Absolute passion for playing and making computer games. * Excellent verbal and written communications skills. * Experience with designing, tuning, and balancing games. * Great sense for what makes a game fun to play. * Ability to lead a team of designers to consensus. Pluses * Experience working on an RPG titles.
Kurt P Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 (endret) Nå sier ikke dette noe om de jobber med Diablo III, men de driver i allefall på med et RPG. Fra utlyst ledig stilling hos Blizzard North: Lead Game Designer Blizzard North is looking for an experienced Game Designer to help lead the team that designed Diablo and Diablo II. The ideal candidate would be a talented and motivated individual with great design instincts and strong leadership skills. Required Qualifications * Shipped at least one AAA title as Lead Game Designer. * Absolute passion for playing and making computer games. * Excellent verbal and written communications skills. * Experience with designing, tuning, and balancing games. * Great sense for what makes a game fun to play. * Ability to lead a team of designers to consensus. Pluses * Experience working on an RPG titles. spennende.. Men det blir vel uansett en stund før dette spillet kommer. Trenger et nytt diablo ! 2ern er jo råspennende, men har spilt det så mye.. Endret 8. februar 2005 av Kurt P
Izor Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Leste i en av trådene ovenfor om den dere "juksekommandoen" noen som vet hvordan den fungerer?
Rookie_NO Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Leste i en av trådene ovenfor om den dere "juksekommandoen" noen som vet hvordan den fungerer? Hæ?
Izor Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Har du lest trådene? Nei tenkte meg det ja... Men uansett det var snakk om en kommando som simulerte spillere når man spiller diablo. Sånn at det blir vanskligere å ta monstrene ergo mer exp... Noen som vet hva jeg må gjøre for å klare dette?
Darth Kjell Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Har du lest trådene? Nei tenkte meg det ja...Men uansett det var snakk om en kommando som simulerte spillere når man spiller diablo. Sånn at det blir vanskligere å ta monstrene ergo mer exp... Noen som vet hva jeg må gjøre for å klare dette? Du kan vell skrive inn en kommando for at det skal bli regnet som om det 8 spillere i gamet. Husker ikke hva den var (og vet ikke om den virker nå), og det er ikke juks. Blizzard la den med selv.
Rookie_NO Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 (endret) Har du lest trådene? Nei tenkte meg det ja...Men uansett det var snakk om en kommando som simulerte spillere når man spiller diablo. Sånn at det blir vanskligere å ta monstrene ergo mer exp... Noen som vet hva jeg må gjøre for å klare dette? Joda, jeg har lest alle trådene om DII du trenger ikke være spydig, det er ganske ugjennomtenkt av deg å ikke nevne hvilken kode/tråd det er... Koden er /players 1-8 (der tallet mellom 1 og 8 er hvor mange spillere vanskelighetsgraden skal settes på) Funker ikke online. Edit : Tror også det påvirker drops. Endret 10. februar 2005 av Rookie_NO
Izor Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Da beklager jeg så mye for å ha gjort meg misforstått, det var kanskje litt lite gjennomtenkt ja Men uansett tusen takk for hjelpen
Silver2k Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Diablo 3 er nok under utvikling.....men ikke av blizzard.... Flagship studios
Darth Kjell Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Diablo 3 er nok under utvikling.....men ikke av blizzard.... Flagship studios Diablo III tror jeg er det siste Flagship Studios driver med. For det første ville ikke Vivendi/Blizzard solgt en potensiell melkeku som Diablo til noen (med mindre de fikk mye penger da). Det ene kosept-bilde de har lagt ut, peker mot noe nytt synes jeg. Har ikke Diablo-feel selv om det er med et pentagram.
Lxz Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Har hørt snakk om det ja.. Jeg fant Info på PCGW men tror neppe det kommer før 2006
Kurt P Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 Har du lest trådene? Nei tenkte meg det ja...Men uansett det var snakk om en kommando som simulerte spillere når man spiller diablo. Sånn at det blir vanskligere å ta monstrene ergo mer exp... Noen som vet hva jeg må gjøre for å klare dette? ja sjansen for å finne mer snax og slikt øker når man har på flere players.. Hvor langt du klarer å spille med 8 players ut i spillet alene kommer ann på hvilken character og hvilke builds du har. En skeleton-necromanser f.eks klarer seg simpelt ut normal med 8 players ( alene) også et stykke ut i nightmare, men så begynner det å bli for vansklig pågrunn av at skeletons ikke skader så mye lenger. Jeg mener heller at necromanser er til for å hjelpe andre characters ved å sende ut lokkemat, slik at monstrene ikke angriper han selv eller teammates..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå