Gå til innhold

Den store Street Legal-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
last ned 2.1.9r5 patchen.. fixer laggen.. hadde samme prob selv. men nå går det reint new_yes.gif

Vel nå har jeg henta den å det hjelper dessverre ikke!

Nå får jeg heldigsvis nytt skjermkort å CPU i løpet a neste uke så kanskje det funker bedre da, da det er et Geforce skjermkort som da har andre drivere...=)

Endret av Fat_ASS
Videoannonse
Annonse
Skrevet
noen som har en annen side enn denne (http://xi.dpx.nl/page.php?id=884) som jeg kan laste ned SL2: 2.1.9R5 Omega Patchen fra? kommer bare opp en jallaside med reklame når jeg skal laste ned..

Hvorfor må dere ha omega patchen??

Ikke nok med den vanlige 2.1.9r5 patchen??

Den retter nu på de samme feilene som den ander patchen gjør!

Den andre patchen inneholder jo bare noen nye biler å annet tull!

Skrevet

vil ha den patchen P.G.A nye biler osv.

så hvis det er noen som har link til en side hvor det går an å laste den ned fra eller noe så må dere si ifra :)

Skrevet
vil ha den patchen P.G.A nye biler osv.

så hvis det er noen som har link til en side hvor det går an å laste den ned fra eller noe så må dere si ifra smile2.gif

bruk et P2P program så finn du den sikkert...=)

Skrevet
Er det så at en må ha alle patchene for å få det til å fungere?

For å få hva til å fungere??

Må oppdatere patchene etterhvert jah...

Først 2.1.4 og så 2.1.5 osv....=)

Skrevet (endret)

Har for fullt begynt å spille 2.2 nå. Er litt vanskelig, ettersom scripting av deler o.l. er litt annerledes.

Kan vel forsåvidt gi en liten tilbakemelding på den nye patchen:

+ Bedre grafikk og detaljer

+ Mindre lagg

+ Mindre bugs

- Litt annen programmering

-Pga. annen programmering er det også endel 3.parts-biler og deler som ikke fungerer

Endret av Jarbra
Skrevet (endret)

Vel nå har jeg ordna meg street legal 2 med 2.2 updaten!

Har tilogme skiftet drivere til omegadriverne for ati skjermkorte mitt!!

Men enda hakker det som fan om natta... :mad: blir frustrert av at noen kan lage et så ufattelig dårlig programert spill!!

Sikkert et russisk amatør firma som har laget dette spillet å gjort sitt beste for å irritere alle som kjøper det!!

Endret av Fat_ASS
Skrevet

ja.. men jeg synes det beste med spillet, er selve poenget.. kjøre, vinne, få tak i deler, oppgradere osv.. så sinnsykt..

Vil anbefale alle å kjøpe Juiced, hvis dere har Xbox.. ellers kan dere med PC vente til Mai.. da skal det komme ut.. :w00t:

Skrevet (endret)

som sagt.. installer 2.1.9r5

den fixet "natt laggen" min :yes:

edit: husk å gjør som det står.. reinstall spillet å ikke gjør noe annet enn å installere opp til patch 2.1.8..... IKKE installer 2.1.7 iaf så står det det ;)

Endret av *Magnus*
Skrevet

den fixet "natt laggen" min new_yes.gif

edit: husk å gjør som det står.. reinstall spillet å ikke gjør noe annet enn å installere opp til patch 2.1.8..... IKKE installer 2.1.7 iaf så står det det wink.gif

Vel problemet e at jeg har prøvd både den 2.1.9r5 patchen å 2.2 patchen!

Har fått vekk hakkingen når jeg kjører sånn generelt om dagen å sånt men det hakker enda når jeg kjører om natten...:(

wææææ!!!

Skrevet

den fixet "natt laggen" min new_yes.gif

edit: husk å gjør som det står.. reinstall spillet å ikke gjør noe annet enn å installere opp til patch 2.1.8..... IKKE installer 2.1.7 iaf så står det det wink.gif

Vel problemet e at jeg har prøvd både den 2.1.9r5 patchen å 2.2 patchen!

Har fått vekk hakkingen når jeg kjører sånn generelt om dagen å sånt men det hakker enda når jeg kjører om natten...:(

wææææ!!!

tok du å reinstallerte spillet som det står at du "må" gjør ? kan jo hende at det er derfor at det ikke går isaf..

soms agt da.. "natt lagget" mitt forsvant når jeg gjordet det :yes::thumbup:

Skrevet
tok du å reinstallerte spillet som det står at du "må" gjør ? kan jo hende at det er derfor at det ikke går isaf..

soms agt da.. "natt lagget" mitt forsvant når jeg gjordet det new_yes.gif thumbup.gif

Ja gjorde det men det hjalp ikke dessverre...:(

Du har jo et litt annet skjermkort enn meg så kanskje det er derfor det funker hos deg?!? hvilke skjermkort drivere bruker du??

Tror jeg bare venter til jeg får nytt skjermkort å ser om det funker da..:

Er jo bare et par dager til..=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...