Gå til innhold

Den store Street Legal-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra du fant. Versjon 2.2 er den absolutt nyeste offisielle patchen, men anbefaler deg å bruke 2.19R5 (uoffisiell). Jeg har linket til siden tidligere.

Skrevet

:thumbup::w00t:

Meen, litt flaut.. jeg møtte en motstander, skulle utfordre, men så klikket jeg bare på noe, og så utfordret jeg han. Hvilken knapp utfordrer du på altså?? :blush:

Kjører spillet helt glatt.. :love:

Skrevet

Men altså-.. hvilken Patch?? vet du la ut link ja.. men det er mange på den siden med det samme navnt.. :ermm:

Bra du fant. Versjon 2.2 er den absolutt nyeste offisielle patchen, men anbefaler deg å bruke 2.19R5 (uoffisiell). Jeg har linket til siden tidligere.

Skrevet

Ok, tar det fra starten:

1) Den nyeste versjonen av spillet heter 2.2. Den finner du her.

2) Du utfordrer en motstander ved å tute. Trykk på Right Ctrl.

Skrevet

Det er ikke lett å si hvilken patch som er best. Dette er som regel smaken som avgjør til syvende og sist, selv foretrekker jeg 2.1.9.R5. På http://xi.dpx.nl/ finner du massevis av patcher, biler o.l. til Street Legal. Legg merke til at patchene må installeres i stigende rekkefølge (f.eks. 1.0 -> 1.1 -> 1.2).

Skrevet

ja, det er bra det.. men problemet er at linken er dau.. :mad:

hmm, mange linker som henviser til greensha siden.. utrulig irriterende.. sende meg linken/updaten på msn??

Skrevet
ja, det er bra det.. men problemet er at linken er dau.. mad.gif

Tror heller det er du som er problemet for linken er overhodet ikke dau!

Testa nettop å hente2.1.9r5 å det gikk fint!

Skrevet
jaja.. her kommer det bare opp den "#"#¤"%"%" søkesiden.. mad.gif

Hvilken nettleser bruker du??

Bruker Firefox her å da funker det i værtfall...=)

Skrevet

Har utrolig vanskelig for å jøre spillet uten å hakke!

Hakker hver gang det begynner å bli natt!"

Har på laveste grafikken å det går fint når det er dag men hakker no jævli når det er natt!!! :mad:

Vet at det ikke har noe med grafikk kortet mitt å gjøre da jeg kjører på høyeste oppløsning med full grafikk om dagen åd et går helt fint"! men med en gang natta kommer så hakker det uansett hvilken grafikk jeg har på!

Noen andre som har noe lignende prob??

Hvem er det som har laget dette spille??? virker som at det er lappet sammen av russisk atomafall!!

Skrevet
Har utrolig vanskelig for å jøre spillet uten å hakke!

Hakker hver gang det begynner å bli natt!"

Har på laveste grafikken å det går fint når det er dag men hakker no jævli når det er natt!!! :mad:

Vet at det ikke har noe med grafikk kortet mitt å gjøre da jeg kjører på høyeste oppløsning med full grafikk om dagen åd et går helt fint"! men med en gang natta kommer så hakker det uansett hvilken grafikk jeg har på!

Noen andre som har noe lignende prob??

Hvem er det som har laget dette spille??? virker som at det er lappet sammen av russisk atomafall!!

last ned 2.1.9r5 patchen.. fixer laggen.. hadde samme prob selv. men nå går det reint :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...