Gå til innhold

5.1 Sculptor oppsett


Anbefalte innlegg

Har kjøpt et 5.1 Sculptor Headset, men inne i den "flotte" manualen stod det ingenting om hvilken farge (ledning) som skulle hvor..

 

Det er en Grønn, Blå og Rød..

Stedene de kan puttes inn er Sub, Front, Rear.

 

Noen som vet hvilken som skal hvor? Har dilla litt rundt men klarer bare å få til en litt rar diskant lyd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er det en sånn egen surround forsterker/dekoder/anything til dennne?

Uansett; Grønn er vel front tror jeg... De2 andre får du bare prøve deg fram med..

Den ene er center/sub den andre er rear..

 

Hvilket lydkort har du? Har du sjekket att instillingene dine står på 5.1?

 

EDIT: Creative's surroundmixer sier front left, right, senter osv... Se om du får tak i det på creative sine hjemmesider(under support så finner du downloads).

Hvis ikke så kan du sende meg en pm med mail så kan jeg se hva jeg finner

 

:)

Endret av e321
Lenke til kommentar
Har kjøpt et 5.1 Sculptor Headset, men inne i den "flotte" manualen stod det ingenting om hvilken farge (ledning) som skulle hvor..

 

Det er en Grønn, Blå og Rød..

Stedene de kan puttes inn er Sub, Front, Rear.

 

Noen som vet hvilken som skal hvor? Har dilla litt rundt men klarer bare å få til en litt rar diskant lyd.

hvor kjøpte du den?`har bestillt et likedan sett på www.computerpartner.no (største RÆVVA netthandel EVHA!) ble bestill 2 uker FØR jul.. enda ikke fått dem.. har rignt å kjeftet å sa at de skulle sende.. en neiii da....) så hvor kjøpte du den? skal ha en self :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har kjøpt et 5.1 Sculptor Headset, men inne i den "flotte" manualen stod det ingenting om hvilken farge (ledning) som skulle hvor..

 

Det er en Grønn, Blå og Rød..

Stedene de kan puttes inn er Sub, Front, Rear.

 

Noen som vet hvilken som skal hvor? Har dilla litt rundt men klarer bare å få til en litt rar diskant lyd.

Manual ligger her: http://www.computerpartner.no/images/mt/371manual_-en.pdf

(eller så skal den også ligge med i esken) :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...