Gå til innhold

Ødelagt strømforning(er) eller hovedkort?


Rippey

Anbefalte innlegg

Når jeg prøver å starte pcn min med 12v kontakt ( en slik en ) så starter pcn i maks 2-3 sekunder. Tar jeg ut denne, så starter den helt fint opp, bortsett fra at da får jeg ikke skjermbilde. Noen som har lignende erfaringer eller vet hva som er feil? Har prøvd med to forskjellige strømforsyninger (350W Antec og 400/450W Chieftech), men med samme resultat. Jeg har et MSI KM4AM-V hovedkort. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil ikke urolige deg, men er det mulig at hovedkortet ditt har fått en dose med statisk elektrisitet? Hadde en kamerat som hadde et pc som restarta etter 2 sekunder, og han fikk heller ikke skjermbilde...

 

Prøv deg frem med pcen til en venn... test hver komponent ;)

Lenke til kommentar
Vil ikke urolige deg, men er det mulig at hovedkortet ditt har fått en dose med statisk elektrisitet? Hadde en kamerat som hadde et pc som restarta etter 2 sekunder, og han fikk heller ikke skjermbilde...

 

Prøv deg frem med pcen til en venn... test hver komponent ;)

Hvis det er statisk elektrisitet som er tilfellet, får jeg isåfall ikke et nytt et på garanti da? Det var DOA.

 

Btw. når HK kommer nytt fra forhandler, er det ikke meningen at posen det kom i skal være forseglet? Til meg så var forseglingen brutt..

Lenke til kommentar
Ja, posen skal ligge i en antistatisk pose som skal være tapet igjen (tror jeg)

 

Men sjekk spacerne som Elf_ skrev

Det fulgte heller ikke med I/O skjold til hovedkortet. Dette er da videre unormalt?

Fant denne linken når jeg søkte litt på google klikky. Noe som lukter muffens her..

 

Har sjekket spacerne, og det var ingen feil med dem. :ermm:

Endret av Rippo
Lenke til kommentar
Det er da ikke lov å selge demo kort til fullpris uten at bedriften gir beskjed om dette? :mad:

 

Riktig, og hvis du ikke kommer inn i Bios (med Sempron før Bios ver.1.2 ?) men får svart skjerm... :no:

 

Grei sak syns jeg. Frakten dekkes av butikken. Hvis de slipper unna med en merknad på mangler i sendingen, så burde de være letta :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...