Mr. -=NeoguN=- Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Første gangen jeg skulle kjøpe en slave tenkte jeg "Ja! Han kan sikkert ta en del av stæsjet mitt!" Men neida... Det gikk ikke an å gi no til'n.. Ikke en gang å stjele det inn på inventoryen hans! Noen som veit en måte å løse det på?
Equerm Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Slaver er ubrukelige, eneste de er godt for er å levere dem til noen andre. Og det er ikke noe spesielt gøy det heller fordi de går sakte og dør av ingenting
sixx Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Du får omtrent ikke noe hvis du leverer de...Så ta de med ut i skogen, trekk sverdet....ja...resten kan du selv tenke deg
Equerm Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Du får omtrent ikke noe hvis du leverer de...Så ta de med ut i skogen, trekk sverdet....ja...resten kan du selv tenke deg Hehe, det er en del av hovedoppdraget i morrowind å levere en slave da, hun skal late som hun er en dronning også skal hun giftes bort til en kongelig ^^
Akira Kurosawa Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 du får vel lete etter et par plug-ins, jeg har slave realism elller no. De bærer ting vakter steder og slåss med deg og du kan utstyre dem
Seppe . Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 greier de å løpe etter deg uten å sette seg fast i første stein eller busk da?
Equerm Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 greier de å løpe etter deg uten å sette seg fast i første stein eller busk da? Nei så du må gå langs veiene eller råsene
mr. Bjerre Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Du får omtrent ikke noe hvis du leverer de...Så ta de med ut i skogen, trekk sverdet....ja...resten kan du selv tenke deg Hehe, det er en del av hovedoppdraget i morrowind å levere en slave da, hun skal late som hun er en dronning også skal hun giftes bort til en kongelig ^^ Bli mde i twin laps, du trenger ikke være hlaalu for å være member. Da virker slavene som reputation bonus på en måte. Når du slipper fri slaver, enten om det er fra dungeon, eller du har kjøpt dem selv, får du litt reputation.
Equerm Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Du får omtrent ikke noe hvis du leverer de...Så ta de med ut i skogen, trekk sverdet....ja...resten kan du selv tenke deg Hehe, det er en del av hovedoppdraget i morrowind å levere en slave da, hun skal late som hun er en dronning også skal hun giftes bort til en kongelig ^^ Bli mde i twin laps, du trenger ikke være hlaalu for å være member. Da virker slavene som reputation bonus på en måte. Når du slipper fri slaver, enten om det er fra dungeon, eller du har kjøpt dem selv, får du litt reputation. Ah, jeg bruker alltid å slippe fir slavene jeg finner i huler og slikt, får jeg reputation for det?
Mr. -=NeoguN=- Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 Ah, jeg bruker alltid å slippe fir slavene jeg finner i huler og slikt, får jeg reputation for det? Jeg mistenker det... Men da må man jaggu slippe laus en hel haug av dem og ass! Jeg har slept laus drit mange og har fått lite reputation...
Equerm Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Ah, jeg bruker alltid å slippe fir slavene jeg finner i huler og slikt, får jeg reputation for det? Jeg mistenker det... Men da må man jaggu slippe laus en hel haug av dem og ass! Jeg har slept laus drit mange og har fått lite reputation... Hehe, ja det tror jeg også, jeg har sluppet løs en god del da og jeg har ikke merket noe spesielt på reputation da
mr. Bjerre Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Ah, jeg bruker alltid å slippe fir slavene jeg finner i huler og slikt, får jeg reputation for det? Jeg mistenker det... Men da må man jaggu slippe laus en hel haug av dem og ass! Jeg har slept laus drit mange og har fått lite reputation... Hehe, ja det tror jeg også, jeg har sluppet løs en god del da og jeg har ikke merket noe spesielt på reputation da Nei, det skal en god del til ja... Men så er det også en god del dungeons i spillet
Equerm Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Ah, jeg bruker alltid å slippe fir slavene jeg finner i huler og slikt, får jeg reputation for det? Jeg mistenker det... Men da må man jaggu slippe laus en hel haug av dem og ass! Jeg har slept laus drit mange og har fått lite reputation... Hehe, ja det tror jeg også, jeg har sluppet løs en god del da og jeg har ikke merket noe spesielt på reputation da Nei, det skal en god del til ja... Men så er det også en god del dungeons i spillet Hehe, ja det er jo sant da. En fyr fra bethesda sa at det var "over 1000" stykker på en film av et slag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå