Gå til innhold

spiller hakker jevnlig

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei, når jeg spiller forskjellige spill ( cs 1.6 , hl2, doom3 osv) så hakker det kansje vært 3-5 sekund, dette er jo svært irriterende siden det ødelegger en DEL av gleden i spillet :p visst noen har opplevd det før, vet hvordan dem fikser det osv så svar! :p

jeg har jo amd 64 3200+, 1024mb ram og sapphire radeon 9600xt 128mb med de nyeste omegadrivers, så det skulle vell ikke være noe problem å spille noen av dem spilla ?

mvh Aleksander Larsen

Endret av LupeN-
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har opplevd det samme som deg...

I mitt tilfelle skyldtes det virus.

Om det har vært slik helt siden du fikk maskinen, så er jeg fristet til å si det er PSU`en som er for veik. Har jo vært mye snakk om at a64 systemer trenger ei ganske så heftig strømforsyning (helst 350W eller mer (ikke Q-tech))

NB! Om du ikke har installert chipset driverne, så kan det være årsaken til hakkingen

Endret av Kristian--
Skrevet

har innstalert alle driverne jeg fikk med uten om dem til skjermkortet som jeg byttet om til omegadrivers, har en 300w strømforsyning jeg. men fikk fiksa problemet forløpig hvertfall, jeg tok bare av fastwrites elns, vet ikke om det skyldes det eller om det bare skjedde. men får se videre hvordan det går :p

Skrevet

Det er noe rart som har "gått rundt" på pcer i det siste. Det gjør at hvert 5 sec ca. Mitt råd er å kjøre scandisk, antivirus-scan, adware/spyware og å defragmentere, det hjalp hvertfall for meg. Lykke til!

Skrevet

Det er "kyllingviruset"!

http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1305412

Fikk dette viruset i går, var dum nok til å glemme å sjekke filnavnet til en fil en kamerat sendte. Grunnen til at maskinen vil hakke regelmessig er fordi den driver å sender filer til kontaktlisten din. Koble ned Messenger og nettet og kjør fiksen fra Symatech som jeg linker til nedenfor.

Last ned fiksen fra Symatech sine sider:

http://securityresponse.symantec.com/avcen...2.bropia.j.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...