Gå til innhold

Hjelp, trenger desperat hjelp! (xbmc)


Janti3000

Anbefalte innlegg

Hei, nå har jeg lastet ned xboxMediaCenter 1.1.0, men jeg har et stort problem!

 

"*For legal reasons Xbox binaries will NOT be released by us until a legal non-MS compiler is available, do not ask for any files not available here! See FAQ for what needed to compile."

 

Default.xbe fulger ikke med. Og jeg har ingen programmer som kan lage en slik fil heller. :no:

 

Så kan noen her sende meg en XBMC som funker fint til meg via msn eller noe??

 

Jeg hadde blitt evig taknemlig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+98123897187934

_LA_: Da må jeg be deg sitere, så kjapt igjennom retningslinjene og fant ingen antydninger til det du sier. Det står noe om piratkopiert programvare og dermet er det ulovlig å peke til en nedlastbar XDK.

Forskjellen er at ting som er bygd med XDK og XDK i seg selv er to forskjellige ting (som du helt sikkert vet). Det å ha binærfiler bygd med XDK er ikke ulovlig og dermed er det heller ikke piratvare. Derimot vil sikkert Microsoft strekke dette langt nok til at advokater og alskens utøy vil gå til angrep på alle nettsteder som gjør slike binærfiler tilgjengelig...

Lenke til kommentar

Vel, jeg tolker dem sånn. Og jeg quoter fra xs angående ting som er bygd med xdk:

 

Built with (MS) XDK" or "Built with (MS) SDK"

What does it mean ?

 

It means the software you are trying to download has been compiled with the official Microsoft® SDK (System Development Kit) for Xbox.

This compiler is only available to Microsoft approved programmers and can not be used to build 'homebrew software'.

That's what makes the software you want to download 'illegal' (not in our eyes - as the software itself has completely been written by the programmer - but in the eyes of the law it is illegal)

-

 

Nå veit jeg ikke om dette gjelder under norsk lov, men hvis det gjør det, går det også under retningslinjene. Hvis ikke, så tar jeg feil :) Da trekker jeg tilbake det jeg har sagt.

 

Edit: Men uansett feil eller ikke feil, hadde vært fint å få avklart hva som er lov å diskutere, og hva som ikke er. Slik som Panter spør etter her.

Endret av _LA_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...