Gå til innhold

Får ikke registrert Joint Operation: Thypon Rising

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg kjøpte joint operation for noen dager siden, og var gira på å starte å spille.

Så jeg satt i CD og starten installasjonen, når installasjonen var ferdig, tok jeg offline registrering, og deretter startet spillet. Så tok jeg training delen, for å komme inn i spillet og når jeg var ferdig med det, tenkte jeg at jeg var klare for online spilling.

Så jeg gikk in på muliplayer delen, og da måtte jeg ha et "user acount" og er passord. Dette tenkte jeg ikke skulle være noe problem så jeg tok å trykket på create new acount.

Så kommer jeg in på novaworlds hjemmeside, der jeg skal skrive inn email og "serialnumber", og skriver inn det, så må jeg skrive hva jeg heter osv.

Så når jeg er ferdig må jeg inn på emailen min for å få "user acount og passord". Men problemet er at jeg aldri får noen mail!!! :realmad:

Hva er galt. :dontgetit:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hadde lignende problem ved registrering, for å spille online.

invalid cd key var svaret eg fikk

Spillet var kjøpt fra play.com og coveret var forsegla i plastikk, så cd keyen i coveret burde ha vært trygg for kopiering.

Spillet funka fint i offline mode med cd nøkkel i coveret

så da tror eg noen har brukt en cd-key generator (som fins til dette spillet), til å generere MIN nøkkel, også registrere sin piratkopi på novaworld med denne.

Så derfor fikk eg invalid cd key som svar.

Har maila novaworld for lenge sia om dette problemet, men har har ikke fått svar.

Jævla dårlig support.

Endret av mago

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...